Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertille työ?

Vierailija
21.03.2018 |

Mikä ois hyvä työ henkilölle, joka haluaa olla omissa oloissaan, eikä jaksa käydä sosiaalista kanssa käymistä toisten kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastovirkailija!

Vierailija
2/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari! Olen itse ääri-introvertti sekä sosiaalisten tilanteiden foobikko, ja viihdyn erinomaisesti lähes 100% etätyötä tekevänä koodarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mikä vaan paitsi aspa tai muu palveluala, hoitoala tms.

Montaakin työtä voi tehdä näennäisesti tiimissä mut omissa oloissaan, itsenäisesti.

Vierailija
4/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodari! Olen itse ääri-introvertti sekä sosiaalisten tilanteiden foobikko, ja viihdyn erinomaisesti lähes 100% etätyötä tekevänä koodarina.

Miten tuota voisi opiskella?

Vierailija
5/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuota voisi opiskella?

Itse olen opiskellut yliopistossa tietojenkäsittelytieteen maisteriksi. Myös teknilliset korkeakoulut ja opistot (insinöörikoulutus) on vaihtoehtoja. 

Eikä tarvi pelätä matemaattisuutta. Itsellänikin oli lyhyt matematiikka enkä opiskelemaan lähtiessäni ymmärtänyt yhtään mitään tekniikasta, tietokoneista enkä matematiikasta jota lähinnä kammosin. Valitsin alan vain, koska tiesin että siellä saa olla omituinen erakko nörtti. Hyvin sitä opinnoista selvisi ja työelämässä ei vaadita senkään vertaa mitään matematiikkoja.

Vierailija
6/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljettaja. Ajelet rekkaa ja vaihdat kolme sanaa lastausten yhteydessä.

Vierailija
7/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkoneen kuljettaja. Kerran viikossa selvität seuraavan työmaan. Muuten teet hommaasi. Työmaalle harvoin eksyy muita ihmisiä.

Vierailija
8/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastovirkailija!

Ei, ei ja vielä kerran ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi