Introvertille työ?
Mikä ois hyvä työ henkilölle, joka haluaa olla omissa oloissaan, eikä jaksa käydä sosiaalista kanssa käymistä toisten kanssa.
Kommentit (8)
Koodari! Olen itse ääri-introvertti sekä sosiaalisten tilanteiden foobikko, ja viihdyn erinomaisesti lähes 100% etätyötä tekevänä koodarina.
Melkein mikä vaan paitsi aspa tai muu palveluala, hoitoala tms.
Montaakin työtä voi tehdä näennäisesti tiimissä mut omissa oloissaan, itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koodari! Olen itse ääri-introvertti sekä sosiaalisten tilanteiden foobikko, ja viihdyn erinomaisesti lähes 100% etätyötä tekevänä koodarina.
Miten tuota voisi opiskella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota voisi opiskella?
Itse olen opiskellut yliopistossa tietojenkäsittelytieteen maisteriksi. Myös teknilliset korkeakoulut ja opistot (insinöörikoulutus) on vaihtoehtoja.
Eikä tarvi pelätä matemaattisuutta. Itsellänikin oli lyhyt matematiikka enkä opiskelemaan lähtiessäni ymmärtänyt yhtään mitään tekniikasta, tietokoneista enkä matematiikasta jota lähinnä kammosin. Valitsin alan vain, koska tiesin että siellä saa olla omituinen erakko nörtti. Hyvin sitä opinnoista selvisi ja työelämässä ei vaadita senkään vertaa mitään matematiikkoja.
Kuljettaja. Ajelet rekkaa ja vaihdat kolme sanaa lastausten yhteydessä.
Metsäkoneen kuljettaja. Kerran viikossa selvität seuraavan työmaan. Muuten teet hommaasi. Työmaalle harvoin eksyy muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastovirkailija!
Ei, ei ja vielä kerran ei.
Kirjastovirkailija!