Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on jännänainen?

Vierailija
21.03.2018 |

Niin, millainen? Voiko sellainen olla myös joskus kiltti tai herkkä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani jännänainen oli koulukiusattu reppana, joka piileskeli isoissa villapaidoissaan ja puri kynsiään.

Nykyään räkättää kapakoissa tatuoidut tissit tanassa , flrttailee joka suuntaan ja suutelee naisia sekä miehiä muutaman tuopin jälkeen.  Ei ole paha, on vain rikki. 

Vierailija
42/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut monen sellaisen kanssa. Niitä yhdistää seuraavat jutut:

- aktiivinen miesten suhteen eli flirttailee ja tekee aloitteet

- pyytää miehiä ulos eikä itse vaan odottele lissukkana että mies alkaa whatsappissa kirjoittelemaan

- tykkää tatskatuista bodatuista jännistä rikollismiehistä. Rikkaatkin käy jos ne ovat sellaisia omaisuuttaan esitteleviä avokätisiä eivätkä mitään pihejä jyväjemmareita.

- herutuskuvat instassa ja facessa

- pukeutuu kuin huo*ra

- pyörittää montaa miestä samaan aikaan

- voi olla lesboilu kokeiluja, suutelee naispuolisia kavereitakin suulle

- seksiä rahaa vastaan hyvän tilaisuuden tullen mutta silleen piilossa ettei kukaan voi julkisesti sanoa mitään.

- tatskoja

- dokaa, käyttää huumeita

- kokoajan laittaa uusia instagram stories, whatsapp statuksia kun menee ravintolaan yökerhoon ym. juomat ja ruoat kaikki sinne vaan.

- matalapalkkainen työ tai työtön.

- koulutus ei kiinnosta.

-  usein yhoo jos ikää on yli 20v.

- juoruilee ja keksii omastakin takaa "ikäviä" juoruja muista naisista

- monta naispuolista vihollista, tappelee paljon naisten kanssa

Ihan kivaa niitten kanssa on mennä ulos jos vertailaan johonkin kilttiin ja hiljaiseen muijaan joka ei uskalla sanoa jos tykkää jostakin miehestä. Ja ei ne tuollaiset muijat tietenkään mihinkään vakavaan suhteeseen kelpaa.

Niin ja olen tuollaista bodattua rikasta avokätistä sorttia, en sitä rikollista j*ännämiestä.

Seurustellut jo monen sellaisen kanssa? Sitä kutsutaan tyhmyydeksi, jos ei opi kerrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut monen sellaisen kanssa. Niitä yhdistää seuraavat jutut:

- aktiivinen miesten suhteen eli flirttailee ja tekee aloitteet

- pyytää miehiä ulos eikä itse vaan odottele lissukkana että mies alkaa whatsappissa kirjoittelemaan

- tykkää tatskatuista bodatuista jännistä rikollismiehistä. Rikkaatkin käy jos ne ovat sellaisia omaisuuttaan esitteleviä avokätisiä eivätkä mitään pihejä jyväjemmareita.

- herutuskuvat instassa ja facessa

- pukeutuu kuin huo*ra

- pyörittää montaa miestä samaan aikaan

- voi olla lesboilu kokeiluja, suutelee naispuolisia kavereitakin suulle

- seksiä rahaa vastaan hyvän tilaisuuden tullen mutta silleen piilossa ettei kukaan voi julkisesti sanoa mitään.

- tatskoja

- dokaa, käyttää huumeita

- kokoajan laittaa uusia instagram stories, whatsapp statuksia kun menee ravintolaan yökerhoon ym. juomat ja ruoat kaikki sinne vaan.

- matalapalkkainen työ tai työtön.

- koulutus ei kiinnosta.

-  usein yhoo jos ikää on yli 20v.

- juoruilee ja keksii omastakin takaa "ikäviä" juoruja muista naisista

- monta naispuolista vihollista, tappelee paljon naisten kanssa

Ihan kivaa niitten kanssa on mennä ulos jos vertailaan johonkin kilttiin ja hiljaiseen muijaan joka ei uskalla sanoa jos tykkää jostakin miehestä. Ja ei ne tuollaiset muijat tietenkään mihinkään vakavaan suhteeseen kelpaa.

Niin ja olen tuollaista bodattua rikasta avokätistä sorttia, en sitä rikollista j*ännämiestä.

Seurustellut jo monen sellaisen kanssa? Sitä kutsutaan tyhmyydeksi, jos ei opi kerrasta.

Kuten sanoin, ihan kivaa niitten kanssa on mennä ulos, eipä ole tylsää. En minä niitä nyt niin tosissani ota että menisin tuollaiseen rakastumaan.

Miljoona kertaa paremmat tuollaiset treffit ovat kuin vaikkapa jonkun katkeran ämmän kanssa jolla on naama kokoajan norsunvituilla ja ei panosta yhtään yhtään keskusteluun tai mihinkään muuhunkaan.  Lompakko tosin kevenee mutta eipä haittaa kun tulot ovat montaa sataa tonnia.

Vierailija
44/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan itse. En halua vakiparisuhteita, vaan vain seksiä silloin kun panettaa. Ei tunteita mukaan.

Sinä olet vain helppo reikä, jännästä ei tietoakaan.

Vierailija
45/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi on jännänainen nro1.

Vierailija
46/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris oli toisenlainen

Doris oli reissunainen

Hän näytti mulle miltä tuntuu

kun saa maistaa omaa lääkettään

Vierailija
47/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris oli toisenlainen

Doris oli reissunainen

Hän näytti mulle miltä tuntuu

kun saa maistaa omaa lääkettään

Tämä.

Vierailija
48/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä/tuttavapiirissäni on useampi näitä "jännänaisia" ja kaikkia yhdistää se, että olivat jo kouluaikoina ihailtuja ja suosittuja, pahoja tyttöjä jotka alkoivat tupakoida  neljännellä luokalla, ryypätä kuudennella ja amikseen mennessä tiesivät seksistä kaiken . 

Vierailija
49/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännänainen on naimissa oleva älykäs henkilö joka pyörittää taidokkaasti kahta elämää. Jännänaisen puhelimeen et koske.

Onko sattunut omalle kohdalle?

Ei omalle kohdalle, mutta huvittavaa seurata vierestä. Kun osaa tarpeeksi psykologiaa, niin ei sitä tarvitse katsoa kuin käytöstä.

Vierailija
50/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ibi Love.

2. Saana Uimonen

2. Johanna Tukiainen

Ei välttämättä tuossa järjestyksessä..

Vierailija
51/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jännänainen voi olla omin ehdoin elävä, itseään ja toisia kunnioittava päihteetön nainen vai onko kyseessä aina elämänhallinnan kadottanut, säälittävä mt-tapaus?

Vierailija
52/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skinsin Effy!

Vierailija
53/53 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännänainen on naimissa oleva älykäs henkilö joka pyörittää taidokkaasti kahta elämää. Jännänaisen puhelimeen et koske.

Kenenkään puhelimeen et koske. Koska rikos.

Koska kielioppi. Koska väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi