Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään suositella kestävää eyelineria herkillä silmille?

Vierailija
21.03.2018 |

Vuotaa usein silmät ja eyelinerkin alkaa valua. En ole kuitenkaan täysin vedenkestävistäkään pitänyt, kun niitä on hankala pestä pois. Onko kellään suositella hyvin kestää eryelineria? Hintatasolla ei niin väliä, jos on todella hyvä niin olen valmis panostamaankin mutta mieluiten tietysti jokin edullinen löytö.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seuraasi odottamaan vastausta. Kiinnostaisi tietää, että mitä ripsaria käytät?

Valuvista silmistä kärsivä

Vierailija
2/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään seuraasi odottamaan vastausta. Kiinnostaisi tietää, että mitä ripsaria käytät?

Olen käyttänyt Lancomen Hypnose Dolls Eyesia  ja nyt käytän Lorealin False Lash Superstaria (sitä kaksivaiheista ripsaria.) Kummatkin itselleni ihan hyviä, eivät valu. Ongelmana nimenonmaan eyeliner.  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää herkkien silmien kestävän eye-linerin!

Vierailija
4/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Lancomen Hypnose Dolls Eyesia  ja nyt käytän Lorealin False Lash Superstaria (sitä kaksivaiheista ripsaria.) Kummatkin itselleni ihan hyviä, eivät valu. Ongelmana nimenonmaan eyeliner.  Ap

Kiitos. Tuota Lancomea olen muistaakseni testannut.., mutta Loreal FLS on vielä testaamatta.

Saapahan tytär sitten uuden ripsivärin, jos mulle ei sovi.

En ole löytänyt sopivaa eyelineriä, joten toisinaan käytän kajalia rajaukseen. Tai sitten tummalla luomivärillä teen ja todella ohuella siveltimellä. Suihkaus kiinnitettä sutiin ja eikun rajoja tekemään.

Vierailija
5/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tuota Lancomea olen muistaakseni testannut.., mutta Loreal FLS on vielä testaamatta.

Saapahan tytär sitten uuden ripsivärin, jos mulle ei sovi.

En ole löytänyt sopivaa eyelineriä, joten toisinaan käytän kajalia rajaukseen. Tai sitten tummalla luomivärillä teen ja todella ohuella siveltimellä. Suihkaus kiinnitettä sutiin ja eikun rajoja tekemään.

Olen tähän asti käyttänyt Nyxin eyelineria. Olen tästä ihan pitänyt, ollut kestävä. Mutta on ehkä liiankin paikalleen jämähtävä, jos alussa mennyt laitto pieleen niin poispyyhkinen ollutkin aika hankalaa. Toisena ollut Isadoran eyeliner, tämä ei kuitenkaan itselleni ainakaan kovin kestävä ollut. Mutta ehkä jollekin muulle voisi toimia. Nyxin voisin ainakin suositella, itse kaipaisin vain vähän kevyempää tällä hetkellä. Ap

Vierailija
6/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
7/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä käytössä Essencen super last eyeliner matt style.

Väri on syvän musta ja tosiaankin matta, josta tykkään. Pensselin pää sopivan kapea, jolla saa kauniin ja tasaisen rajauksen. Lähtee helposti pesussa pois, eikä valuvat ja herkät silmäni ole kiukutelleet tämän kanssa kertaakaan. Hinta muistaakseni 3-4 euroa ja on Tokmannilta ostettu.

Vierailija
8/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä voin suositella, jos haluaa geelimäisen: https://goo.gl/images/J4h6uR

ja tätä, jos haluaa sellasen tussimaisen: https://goo.gl/images/aRNPEh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä