53 m²
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 60 m2 kaksio ja nautin siitä, että on valoa ja tilaa. Ja ihana sauna, jossa pääsee rentoutumaan pari kertaa viikossa.
Minulla on isompi kolmio kuin sinulla. Ap
Se sinun 53m2 kolmiosi ei ainakaan ole isompi.
Just kiinnitin huomiota vähän aikaa sitten, että meidän kadulla myytiin tuollaista pientä kolmiota. Luulen, että on ollut ennen kaksio, mutta keittiöstä oli tehty makuuhuone ja keittiöjutut olivat nyt olohuoneen päätyseinällä. Jos siihen ruokapöydän laittaa, itse olohuonetta ei kovin kummoisesti saa sisustettua.
Eihän pienet huoneet niin haittaa jos yksin asuu. Yhdessä makuuhuoneessa on sänky ja toinen on sitten varmaan tietokone/työ/harrastus/puuhailuhuone. 53 neliötä muutenkin luulisi olevan tarpeeksi tilava yksinasuvalle, jossei liiankin tilava.
Mulla on 54 neliön kaksio ja tämä on täydellinen mulle, huoneet on sopivan kokoisia (avara olohuone avokeittiöllä). Saman kokoinen kolmio kuulostaa ahtaalta.
Helsingissä on myynnissä tuon kokoisia kolmioita.
Olen itse asunut 64-neliöisessä kolmiossa. Siinä oli pieni keittiö ja makkarit olivat varsin ahtaat, onneksi olohuone oli onnistunut. Siihen verrattuna asuntosi on ahdas, kun tuossakaan ei tilaa pahemmin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 54 neliön kaksio ja tämä on täydellinen mulle, huoneet on sopivan kokoisia (avara olohuone avokeittiöllä). Saman kokoinen kolmio kuulostaa ahtaalta.
Avokeittiö on tässäkin jota ketju koskee. Lisäksi isompi mh ja pienempi mh. Ap
Vierailija kirjoitti:
Asun 55m2 kaksiossa poikaystävän kanssa. Haluaisin muuttaa isompaan.
Ahaa. Minä asun yksin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 60 m2 kaksio ja nautin siitä, että on valoa ja tilaa. Ja ihana sauna, jossa pääsee rentoutumaan pari kertaa viikossa.
Minulla on isompi kolmio kuin sinulla. Ap
Se sinun 53m2 kolmiosi ei ainakaan ole isompi.
Ihanko tosi? Asun nytkin kolmiossa. Neliöitä on enemmän kuin sinulla. Ap
Asun 55m2 kaksiossa poikaystävän kanssa. Haluaisin muuttaa isompaan.