Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kerran nainen 28v unohti mainita että

Vierailija
21.03.2018 |

Hänellä on kaksi lasta 5v ja 3v tytöt ja lapsiluku täysi. Tämä asia paljastui vasta kolmansille treffeillä. Ei sitten voinut aiemmin sitä kertoa kun kysyin asiasta, kuulemma pelkäsi että kiinnostukseni saattaisi loppua, mutta nyt se kyllä loppui.

Itse olen 30v lapseton mies joka toivoo löytävänsä lapsettoman naisen jonka kanssa voisi perheen perustaa, mutta tämä alkaa olemaan uskomattoman haastava tehtävä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on maailman oleellisin asia ja pitäisi kertoa jo ennen treffejä...siis lapsiasia jos niitä jo on.En edes haluaisi deittailla miestä joka ei hyväksy lastani...joten sellaisen kanssa en menisi edes drinkille...

Vierailija
22/24 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tosiaan itseänikin, että todella monella alle nelikymppisellä naisella on lapsiluku ehdottamasti täynnä vaikka olisi vain 1 tai 2 lasta. Itselläkin on edellisestä liitosta lapsia, mutta en minä ole sulkenut yhteisten lasten mahdollisuutta suoralta kädeltä pois.

Minulla, 25 vuotiaalla on 1 lapsi ja lapsiluku on ehdottoman täynnä. En tosin odotakaan että miestä löytyisi kovin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsit kuitenkin kolmille treffeille, se paljon sinulle, eikö totta?!

Tällaiset vastaukset nakertavat aina hieman uskoa naissukupuoleen.

Vierailija
24/24 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen 28 v joka etsii lapsetonta miestä jonka kanssa perustaa perhe!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän