Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Britney Spearsilla uudet hampaat tai fylliä huulessa? (kuva)

Vierailija
21.03.2018 |

Jotenkin tuo suu on nyt erilainen kuin aikaisemmin.

http://photos.laineygossip.com/articles/britney-spears-fragrance-26feb1…

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh onpa eri näköinen. On vanhentunutkin melkoisesti ja minua nuorempi. Nuo rypyt silmien alapuolella. Ja mikä irvistys.

Vierailija
2/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nähtävästi laitattanut täytettä ylähuuleen, niin kuin kaikki julkut suunnilleen...huoh! Britney on niin luonnonkaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäköinen 36v nainen!

Vierailija
5/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvännäköinen 36v nainen!

Paitsi että näyttää 46-vuotiaalta, joka on leikelty näyttään 36-vuotiaalta.

Vierailija
6/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteainetta laitettu huuliin, ja ne täytteet on näköjään kapseloituneet, joten siksi huulet ja hymy näyttää muhkuraisen kierolta kun ne muhkurat peittävät eri kohtia hampaista.

Noinkin voi siis käydä, että täyteaineet eivät asetu tasaisesti huulten solukkoon, eikä aina ole laittajastakaan kiinni eli maailman kalleimmalla kirurgilla pistoksia ottaneellekin voi käydä noin.

Vierailija
7/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jo meilkein Kim Richardsilta, joka oli Beverly Hillsin Täydellisissä naisissa, se yli viiskymppinen entinen lapsitähti.

Vierailija
8/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineita huulissa ja nenää kavennettu.

Vierailija
9/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiin laitettu täyteainetta myös ja ne aineet näyttää valahtaneen alemmas poskiin ja jättäneet silmänympärykset roikkuvan ja onton näköisiksi.

Vierailija
10/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että nyt on meikkikin huono ihon/silmien osalta.

Tuota suuta ei pelasta mikään...

Vierailija
11/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie Jennerilläkin niin överiksi täytettä huulissa että ne sen suussa olevat hampaatkin (hammaslaminaatitkin) näyttää ihan pultsariakkamaisen tynkämäisiltä niiden pumppuhuulten rinnalla.

Vierailija
12/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa iässä kannattaisi tsekata oma meikkaustyyli koska se mikä joskus nuorena on näyttänyt hyvältä ja freesiltä ei näytä enää nelikymppisenä.

Vierailija
13/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että vaikka täyteläiset ja täyttöhuulet eivät enää ole niin muodissa kuin jotain 5 vuotta sitten, niin silti jotkut ottaa vielä niitä viihdemaailmassakin.

Vierailija
14/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin joulun alla sen instaa ja siellä oli filmin pätkä missä hänen poikansa hyppi heidän kotipihalla. Yleensä en kadehdi ketään mutta siinä kohtaa vähän kirpas että joku saa oikeasti asua sellasessa linnassa. Melkein kun valkoinentalo.

Vierailija
15/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi piirteet mennä lyttyyn vanhemmiten. Britneyllähän on aina ollut sellainen alien tyyppinen kasvojen muoto, silmät kaukana, leveä otsa, kapea leuankärki. Nyt kasvot ovat paljon kapeammat yläosastakin.

Vierailija
16/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tullut lisää, kasvot menneet onton näköisiksi.

Jotkut on nuorena hyvän näköisiä, muttei enää vanhempana vaan rupsahtavat aikaisin.

Jotkut puhkeaa vasta kukkaan esim. kolmekymppisenä, Britney ei valitettavasti kuulu niihin.

Kai se on geeneistäkin ja elintavoista kiinni?

Vierailija
17/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, vuoden minua vanhempi ja meikkauttaa itsensa ammattilaisilla. Silti; syvät uurteet otsassa, silmien alla enemmän ryppyjä kuin minun 54v äidillä ja jotenkin tunkkaisen näköiseksi mennyt koko emäntä. Kroppa toki treenattu tikkiin (ei itsellänikään nyt huono kroppa oo, mutta ei toisaalta ole personal traineria ja aikaa kuntoillakaan kuten Britneyllä) mutta kasvoissa aika armotonta ikääntymistä.

Tuo huulivillitys on kyllä melko karmea. Minua itseä kiusattiin yläasteella, kun minulla on luonnostaan hyvin täyteläiset huulet :) Niin ne ajat muuttuu.

Vierailija
18/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, vuoden minua vanhempi ja meikkauttaa itsensa ammattilaisilla. Silti; syvät uurteet otsassa, silmien alla enemmän ryppyjä kuin minun 54v äidillä ja jotenkin tunkkaisen näköiseksi mennyt koko emäntä. Kroppa toki treenattu tikkiin (ei itsellänikään nyt huono kroppa oo, mutta ei toisaalta ole personal traineria ja aikaa kuntoillakaan kuten Britneyllä) mutta kasvoissa aika armotonta ikääntymistä.

Tuo huulivillitys on kyllä melko karmea. Minua itseä kiusattiin yläasteella, kun minulla on luonnostaan hyvin täyteläiset huulet :) Niin ne ajat muuttuu.

Minäminäminä eikä kukaan muu..

Vierailija
19/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta tuo tumma meikki saa näyttämään sotkuiselta

Vierailija
20/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Onko tämä muka Britney?! Hampaatkin ihan erilaiset kuin ennen. Jo nuorena hänellä oli tasainen hammasrivi ja nyt jotain ihan muuta.