Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kantoliinoja Tampereelta? Vai löytyykö netistä?

Vierailija
20.04.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli Morossa Miraakkelin ilmoitus. Kantoliinoista oli (muistaakseni) 15 % alennus. Ehdin jo viedä lehden keräykseen, joten en voi tarkistaa... Varmaan monesta muustakin paikasta saa, mutta tuo nyt tuli eka mieleen.

Vierailija
2/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No marketeissa (Sokos jne) oon joskus törmänny kantoREPPUIHIN..

Sit on ne pari luomukauppaa joissa kannattaa kääntyä, oon huono muistaan kadunnimiä tai liikkeitä mut ööm siinä keskustassa kun on palolaitos niin sillä kadulla. Eka on aika lähellä Koskaria ja toka lähellä palolaitosta.. :D

Sit on joku raskausliike kauppatorilla (vai oliko se sen niminen... No Sokoksen takana) Pikkunen tai jotain -Sen kebab mestan vieressä! :D

Kantoliinakanava. fi on semmonen josta mää tilasin yheltä Pirkkalalaiselta naiselta pikkuruun ja se on ollu hyvä liina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miraakkeli -mee sinne.. Ja siä palolaitokselle päin samaa katua kun talsit niin tulee se toinen liike -alakerrassa on ainaki kestovaippoja ja muuta vastaavaa niin kantoliinoja vois löytyy kans! :D

6

Vierailija
4/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin pari vuotta sitten siellä Pirkkalassa vauvan kanssa ja saatiin kokeilla liinaa + opin pari sidontaa ihan " kädestäpitäen" . Myyjä on siis asialleen omistautunut :) Katso Pikkuruun sivut netistä niin saat yhteystiedot. Silloin maksoi n. 40e mallista riippuen. Käytössä oon tykännyt tosi paljon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän