Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup ylen aktiivimalli-Anusta

Vierailija
20.03.2018 |

Anu 48 keksi aktiivimallin ansiosta hakea töitä. Sai heti 2 työpaikkaa, ja on nyt iloinen.

Gallup ylen aktiivimalli-Anusta

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma: tunnen tuon Anun. Kyllä hän on oikeasti olemassa.

Vierailija
22/33 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardinaalivirhe oli ottaa keksittyyn juttuun lehdenjako, josta ei tienaa paljon mitään, eli ei kelpaa. Taustatyöt pitäisi tehdä paremmin. Enkä ole työtön, vaan minun on oltava töissäni tarkka, joten tällaiset asiavirheetkin tulevat huomattua todella nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei lakkaa ikinä ärsyttämästä, että kun tulin valituksi työpaikkaan, jota olin hakenut jo ennen kurssin alkamista ja kurssilla ei edes ole mitään tekemistä sen kanssa, niin silti tilastoissa olen työllistynyt kurssin ansiosta.

Vierailija
24/33 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardinaalivirhe oli ottaa keksittyyn juttuun lehdenjako, josta ei tienaa paljon mitään, eli ei kelpaa. Taustatyöt pitäisi tehdä paremmin. Enkä ole työtön, vaan minun on oltava töissäni tarkka, joten tällaiset asiavirheetkin tulevat huomattua todella nopeasti.

Aina löytyy työntekijä, kun sille maksetaan palkka.

Vierailija
25/33 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme idiootteja olette.

Oma vaimo löysi töitä myös aktiivimallin vuoksi,oli useita vuosia työtön.

Työtyömät on näköjään vähän niinkuin alkoholisteja jotka ei millään halua myöntää totuutta.

Vierailija
26/33 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme idiootteja olette.

Työtyömät on näköjään vähän niinkuin alkoholisteja jotka ei millään halua myöntää totuutta.

No mikäs sinun vaimoa vaivasi? Onko se jotenkin yksinkertainen, eikä tajunnut hakea töitä ennen aktiivimallia?

Vierailija
27/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva, että muuttotappiokunta Suonenjoelta löytyy tuosta vain pitkäaikaistyöttömille vaikka kaksi työpaikkaa, kunhan viitsii hakea. Kaikki vain muuttamaan Savoon, kyllä töitä löytyy! Myös tuota Nurmes-osiota epäilen, koska joka paikkakunnalta löytyy esim. opiskelijoita, jotka mielellään tekevät töitä pari päivää kuukaudessa. Heillä se ei vaikuta edes tukiin. Propagandaa.

Vierailija
28/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutuksena: mitä yksinkertaisempi ja tyhmempi olet sitä todennäköisemmin näet salaliittoja joka paikassa.

Vierailija
29/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on gallup teille: koska se aktiivimalli kaatuukaan? Muistatteko kun suu vaahdosse meuhkasitte siitä täysin flopanneesta "suur"mielenosoituksesta jonka piti johtaa mallin kaatumiseen ja yleislakkoon ym. LOL689

Vierailija
30/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme idiootteja olette.

Miten aktiivimalli auttoi vaimoasi löytämään työn?

Oletko nyt tyytyväisempi, kun hän ei enää ole alkoholistinomainen totuudenkieltäjä, mitä ehti vuosia olla? (Miten muuten jaksoit sellaista katsella edes?)

Vierailija
31/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy työntekijä, kun sille maksetaan palkka.

Minä myös suosittelisin yrittäjiä ihan rohkeasti ilmoittelemaan, että olisi palkallista työtä tarjolla. Turhan moni luottaa vain omiin kontaktiverkkoihinsa ja sitten valittelee, kun ei ketään sitä kautta löydy.

Ja toinen niin palkkaamaan rohkeasti myös hakijoita, jotka eivät vastaakaan omaa mielikuvaa siitä millaista tekijää haluaisi. Jotka ovat väärän ikäisiä, kokoisia, näköisiä, liian koulutettuja.

Vierailija
32/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutuksena: mitä yksinkertaisempi ja tyhmempi olet sitä todennäköisemmin näet salaliittoja joka paikassa.

Voi että. Nyt kyllä hävettää. Vast'edes uskon kaiken hallituksen suoltaman propagandan, jotta voin pitää itseäni älykkäänä. Tai... ehkä vielä harkitsen.

Vierailija
33/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt äänestämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan