Gallup ylen aktiivimalli-Anusta
Anu 48 keksi aktiivimallin ansiosta hakea töitä. Sai heti 2 työpaikkaa, ja on nyt iloinen.
Kommentit (33)
Kardinaalivirhe oli ottaa keksittyyn juttuun lehdenjako, josta ei tienaa paljon mitään, eli ei kelpaa. Taustatyöt pitäisi tehdä paremmin. Enkä ole työtön, vaan minun on oltava töissäni tarkka, joten tällaiset asiavirheetkin tulevat huomattua todella nopeasti.
Minua ei lakkaa ikinä ärsyttämästä, että kun tulin valituksi työpaikkaan, jota olin hakenut jo ennen kurssin alkamista ja kurssilla ei edes ole mitään tekemistä sen kanssa, niin silti tilastoissa olen työllistynyt kurssin ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Kardinaalivirhe oli ottaa keksittyyn juttuun lehdenjako, josta ei tienaa paljon mitään, eli ei kelpaa. Taustatyöt pitäisi tehdä paremmin. Enkä ole työtön, vaan minun on oltava töissäni tarkka, joten tällaiset asiavirheetkin tulevat huomattua todella nopeasti.
Aina löytyy työntekijä, kun sille maksetaan palkka.
Ihme idiootteja olette.
Oma vaimo löysi töitä myös aktiivimallin vuoksi,oli useita vuosia työtön.
Työtyömät on näköjään vähän niinkuin alkoholisteja jotka ei millään halua myöntää totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ihme idiootteja olette.
Työtyömät on näköjään vähän niinkuin alkoholisteja jotka ei millään halua myöntää totuutta.
No mikäs sinun vaimoa vaivasi? Onko se jotenkin yksinkertainen, eikä tajunnut hakea töitä ennen aktiivimallia?
Onhan se kiva, että muuttotappiokunta Suonenjoelta löytyy tuosta vain pitkäaikaistyöttömille vaikka kaksi työpaikkaa, kunhan viitsii hakea. Kaikki vain muuttamaan Savoon, kyllä töitä löytyy! Myös tuota Nurmes-osiota epäilen, koska joka paikkakunnalta löytyy esim. opiskelijoita, jotka mielellään tekevät töitä pari päivää kuukaudessa. Heillä se ei vaikuta edes tukiin. Propagandaa.
Muistutuksena: mitä yksinkertaisempi ja tyhmempi olet sitä todennäköisemmin näet salaliittoja joka paikassa.
Minulla on gallup teille: koska se aktiivimalli kaatuukaan? Muistatteko kun suu vaahdosse meuhkasitte siitä täysin flopanneesta "suur"mielenosoituksesta jonka piti johtaa mallin kaatumiseen ja yleislakkoon ym. LOL689
Vierailija kirjoitti:
Ihme idiootteja olette.
Miten aktiivimalli auttoi vaimoasi löytämään työn?
Oletko nyt tyytyväisempi, kun hän ei enää ole alkoholistinomainen totuudenkieltäjä, mitä ehti vuosia olla? (Miten muuten jaksoit sellaista katsella edes?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy työntekijä, kun sille maksetaan palkka.
Minä myös suosittelisin yrittäjiä ihan rohkeasti ilmoittelemaan, että olisi palkallista työtä tarjolla. Turhan moni luottaa vain omiin kontaktiverkkoihinsa ja sitten valittelee, kun ei ketään sitä kautta löydy.
Ja toinen niin palkkaamaan rohkeasti myös hakijoita, jotka eivät vastaakaan omaa mielikuvaa siitä millaista tekijää haluaisi. Jotka ovat väärän ikäisiä, kokoisia, näköisiä, liian koulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena: mitä yksinkertaisempi ja tyhmempi olet sitä todennäköisemmin näet salaliittoja joka paikassa.
Voi että. Nyt kyllä hävettää. Vast'edes uskon kaiken hallituksen suoltaman propagandan, jotta voin pitää itseäni älykkäänä. Tai... ehkä vielä harkitsen.
Ongelma: tunnen tuon Anun. Kyllä hän on oikeasti olemassa.