Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko miehen tarjota?

Lissu90
20.03.2018 |

Olen opiskelija ja teen osa-aikatöitä, mieheni tienaa minua x3 enemmän. Olen vähän vanhanaikainen sen suhteen, että miehen pitäisi tarjota herrasmiesmäisesti ravintolassa, muistaa välillä pikkuyllätyksin, tarjota juoma baarissa ja antaa muutenkin yhteiseen hyvään enemmän rahallista panosta, koska tienaa kolminkertaisesti minuun verrattuna ja se minun maailmassani ikään kuin kuuluu settiin. Minulle naisena kuuluu tietyt muut jutut.

Miltä tämä teistä kuulostaa? Kuuluuko miehen tarjota ja maksaa tänä päivänä enemmän kuin naisen ?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tehdä vaikutuksen, tarjoaa. Ja suhteessa toki jos tienaa paljon enemmän. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin pihi äijä, yäk.

joo minäkin olin kerran treffeillä ja järkytyin miten pihi naiskumppanini olikaan, ei tarjonnut 2e kahvikuppia! eiku..

No jos se sinua häiritsi, Niin onneksi ei tarvitse nähdä toiste :)

Vierailija
22/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo #voimaantuneetnaiset #eitarvitamiehiämihinkään

Ai niin joo, mun seura maksaa ja olen naissovinisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lissu90 kirjoitti:

Voisitteko naiset seukata miehen kanssa, joka ei tarjoa oikein mitään ja elämäntilanne olisi sama kuin minulla ja miehelläni?

En. Treffeillä voisin käydä, mutta en seurustelis ihmisen kanssa, joka noin tiukasti pitää kiinni "omista"rahoista noin eri raha tilanteessa. Kertoo siitä, ettei välitä. Eri asia jos tienaisitte saman verran. Minäkin tarjoan miehelleni toisinaan, koska haluan. Vaikka tulot on melkein samat.

Kiitos mielipiteestä:) näin vähän itsekin olen kokemusten myötä todennut. Entinwnkin poikaystävä oli pihi. Ei riittänyt bensaraha, jos lähdettiin ajoon. Piti maksaa joku suhteellinen osuus auton kulumisesta ja kilometreistä liittyen määräaikaishuoltoon. Käytettiin sen autoa kerran viikossa isommalla kauppareissulla, kilsoja ehkä 10 :D >:(

Vierailija
24/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tehdä vaikutuksen, tarjoaa. Ja suhteessa toki jos tienaa paljon enemmän. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin pihi äijä, yäk.

Teetko sinä koskaan vaikutusta tarjoamalla? Oletko itse pihi?

En ole suhteessa todellakaan pihi. Olen ilmeisesti tehnyt jo miehiin vaikutuksen siinä kohtaa kun lähden heidän kanssaan ulos ja ilmestyn laitettuna paikalle kun kaikki kädet täristen ovat heti minulle tarjonneet ;) jos yrittäisin johonkuhun tehdä vaikutusta oikein todenteolla niin toki tarjoaisin.

ok. Ihan hyvä selitys.

Vierailija
25/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo #voimaantuneetnaiset #eitarvitamiehiämihinkään

Ai niin joo, mun seura maksaa ja olen naissovinisti.

Voisitko auttaa mun ongelmassa. En ollenkaan pidä hevarimiehistä. Eräs tällainen pyysi mua ulos ja lähdin sitten, treffien aikana tajusin etten pidä hänestä eikä hän ole yhtään tyyliseni. Mitä minun nyt pitäisi tehdä?

Vierailija
26/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetko sinä koskaan vaikutusta tarjoamalla? Oletko itse pihi?

En ole suhteessa todellakaan pihi. Olen ilmeisesti tehnyt jo miehiin vaikutuksen siinä kohtaa kun lähden heidän kanssaan ulos ja ilmestyn laitettuna paikalle kun kaikki kädet täristen ovat heti minulle tarjonneet ;) jos yrittäisin johonkuhun tehdä vaikutusta oikein todenteolla niin toki tarjoaisin.

ok. Ihan hyvä selitys.

Totuus vaan, ei sen kummempaa.