Hintataso Prahassa?
Paljonko asuminen maksaa Prahassa? Entä ruoka/ sosiaalinen elämä? Onko joku asunut siellä?
Kommentit (4)
Prahassa ei taida olla mustia ihmisiä? Sama juttu kuin puolassa. Kuulostaa mun korvaan paratiisiltä.
Lähiöissä on halpoja vuokra-asuntoja, mutta ovat metromatkojen päässä, 30min- 1h. Ja seutu näyttää kyllä ihan tosi rupuiselta, mutta ihan turvallista siellä on liikkua. Ei paikalliset taskuvarkaat noissa lähiöissä pyöri.
Kaikki on paljon halvempaa kuin Suomessa, kunhan ei pyöri siinä turistialueella.
Mun siellä asumisesta on jo kauan, mutta mulla edelleen asuu tuttuja siellä, olen vähän pysynyt kartalla. Luulis että facebookissa on joku ryhmä siellä asuvien suomalaisten kesken. Siella on aina asunut suht.paljon suomalaisia nuoria opiskelemassa tai matkailualan hommissa. Prahan yliopistossa on suomen kielen laitos. Siellä on kirjasto, jossa voi käydä lukemassa suomalaisia lehtiä ja lainata kirjoja ja näkee muita suomalaisia jos koti-ikävä yllättää. Nuo opiskelijat bilettää kohtuullisen paljon, kyllä sieltä helposti ystäviä saa.
En osaa paremmin auttaa kun mun siellä asumisesta on tosiaan niin kauan.
Uppista