Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain ihme "kevytflunssaa" liikkeellä? Melkeen kuin ei kipeä olisikaan

Vierailija
20.03.2018 |

Flunssa ainoastaan nenässä, räkää tulee ja on silloin tällöin hieman kipeä olo. Ei tarvitse jatkuvasti olla niistämässä miten yleensä. Ei kuitenkaan muuten missään hengitysteissä ole mitään kuten yleensä flunssassa. Pari päivää ollut ja menossa jo ohi.

Ihmeellinen kevyt versio tavallisesta flunssasta, pari viikkoa sitten miehellä oli aivan samanlainen, kuin ei kipeä olisi ollutkaan, mutta silti flunssa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa, koskaan kuullut nuhasta? ::D Tota on aina paitsi kesällä.

Vierailija
2/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just toisin päin, nenä ei ollenkaan tukossa mut kurkku on kipee ja ääni ei toimi :D vaihdetaanko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut jo useamman viikon flunssa, eikä tunnu menevän ohi millään, ei haittais yhtään jos olis mennyt ohi parissa päivässä.

Vierailija
4/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daaa, nuha ei ole sairaus. Nuha on OIRE sairaudesta kuten flunssa.

Vierailija
5/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daaa, nuha ei ole sairaus. Nuha on OIRE sairaudesta kuten flunssa.

Mitäs sillä on väliä onko kyseessä oire vai sairaus?

Vierailija
6/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolme viikkoa kurkku kipeä, ei ollut nielunäytteiden mukaan muuta kuin virusta. Ei kuumetta, mutta veto pois ja pää oli sellainen raskas. Viime viikolla alkoi ihan jäätävä aivastelu ja niiskutus, aloitin allergialääkkeet ja kas, suurimmat vaivat jäi.. itse veikkaan, että kuivat kadut ja katupöly alkaa jo herkistää, aina kevät menee järkyttävässä allergiassa. Mut kun ei nyt olis alkanu ihan vielä 😭

Vierailija
7/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssaa.

Vierailija
8/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivastelua myös paljon. On kyllä ihme tauti.

Yleensä musta näkee ulospäinkin että flunssa on, nyt unohdan välillä itsekkin, kunnes pakko mennä niistämään.

Eikä hengitysteissä tunnu tosiaan mitään, yleensä räkää keuhkoputkessakin.

Vierailija
9/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se sit kestää pitkään. Yleiskunto romahtaa. Muuten ihan ok olo.

Vierailija
10/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa kesti mulla. Vältin perheen mahataudit ym. mutta olin tosiaan reilut kymmenen päivää limainen ja aivastelin paljon sekä jokin rauhanen leuan alla oli turvonnut hieman. Meni ohi itsekseen.

Vierailija
11/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne taudit välttämättä kaikkiin tartu samallalailla. Itselläni ei ole mitään muita kuin noita "kevytflunssia", tänä vuonna poikkeuksellisesti kaksi kertaa, sen pari-kolme päivää hieman yskitti ja nenä vuori ja sitten se meni ohi, ja näitäkään ei välttämättä edes joka vuosi.

Vierailija
12/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut jo useamman viikon flunssa, eikä tunnu menevän ohi millään, ei haittais yhtään jos olis mennyt ohi parissa päivässä.

Mulla on omituinen flunssa jo toista viikkoa. Nenä vuotaa ja tuntuu välillä että tulee oikeasti kipeäksi. Eilen paleli koko päivän ja luulin jo että kuume nousee. Ei noussut ja nyt ei palele vain nenä vuotaa. Yhtenä päivänä irtosi limaa niin että luulin jo oksennuksen tulevan. Joinakin päivinä nenä on vuotanut vain pari tuntia aamuisin.

Tulisi nyt joko kunnolla tuo tauti tai lopettaisi tuon värkkäämisen. Tämmöinen ihme välitilan nuha ärsyttää.

Vierailija
13/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, se ei sitten ota loppuakseen vaan jää päälle. Samoin allerginen nuha koko kevään, olen joillekin siitepölyille todennäköisesti allerginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi