Kaipaan eksääni jolla on nykyään fallinen nainen tyttöystävänä
Eksäni on hieman reppana, ei ole kohdannut kipujaan, ja nyt nyrpeä fallinen nainen kannattelee häntä.
Kaipaan sua eksäni ja otan sinut takaisin, jos kehität itseäsi ja kohtaat kipusi. Sitten voin olla nainen sinulle ja sinä mies minulle.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Exäsi tykkää fallisista naisista, ja kun et ole sellainen, kannattaa mennä eteenpäin.
Ei eksä tykkää. Hän haikailee perääni. Sitäpaitsi kukaan itseään kunnioittava mies ei pidä fallisesta naisesta. Ja kyllä kiitos, olen mennyt eteenpäin.
https://fi.wiktionary.org/wiki/fallinen
"
Adjektiivi[muokkaa]
fallinen (38) (komparatiivi fallisempi, superlatiivi fallisin) (taivutus)
fallosta muistuttava, fallokseen liittyvä"
Kyrvän näköinenkö se nainen on?
lukekaa tuolta mitä on fallinen nainen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäsi tykkää fallisista naisista, ja kun et ole sellainen, kannattaa mennä eteenpäin.
Ei eksä tykkää. Hän haikailee perääni. Sitäpaitsi kukaan itseään kunnioittava mies ei pidä fallisesta naisesta. Ja kyllä kiitos, olen mennyt eteenpäin.
Okei. Miksi sitten ottaisit hänet takaisin, jos kohtaisi kipunsa jamuutasellaistashaibaa? Ethän nyt mitenkään tekisi niin, jos olisit elämässäsi mennyt oikeasti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Miksi sitten ottaisit hänet takaisin, jos kohtaisi kipunsa jamuutasellaistashaibaa? Ethän nyt mitenkään tekisi niin, jos olisit elämässäsi mennyt oikeasti eteenpäin.
Tottakai ottaisin. Ei se rakkauden puute meitä erilleen ajanut vaan juuri se, ettemme olleet kumpikaan tarpeeksi kasvaneet ihmisinä. Ja korostan, että tässä tilanteessa en eksääni missään nimessä ottaisi, mutta jos hän mahdollisesti tajuaisi tilanteensa ja kehittyisi... Tilanne olisi silloin toinen.
Mutta ei elämästä koskaan tiedä. Voi olla, että löydän jonkun toisenkin. Todennäköisempää se on. Tällä hetkellä olen sinkku ja kyllä - olen mennyt elämässäni eteenpäin.