Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö Suomen kouluissa siirtyä selkokieliseen opetukseen? Myös palvelu kaupoissa, virastoissa, kahviloissa selkosuomeksi

Vierailija
20.03.2018 |

siis tyyliin Ylen selkokieliset uutiset.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä odottelen

Vierailija
2/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jotta ne 20 000 suomea huonosti osaavaa pääsevät mukaan yhteiskunnan menoon ja hyvin osaavat tyhmenisivät, jotta heitä voitaisi hallita paremmin.

- Pääministeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on olisi hyvä siirtyä kirjakielelliseen puhumiseen. Nuori kassaneiti voisi herroitella minua vaikka olen vasta 28v mies. Se olisi kunnioittavaa. Myös tervehtiessä olisi hyvä kallistaa hieman päätä kunnioituksen vuoksi.

Vierailija
4/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomiräppi myös selkokielelle

Vierailija
5/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-kö-hän siir-ry-tä suo-raan a-ra-bian kie-leen.

Sii-hen-hän ke-hi-tys joh-taa.

Vierailija
6/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä esim. Tuntemattoman Sotilaan selkosuomeksi näyteltynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palvelu ei kielellä somali? Somali suomi kohta suuri vähemmistö määrä. Kieli somali saatava palvelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi