Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa Rainbowin D-vitamiinilisää!!!

Vierailija
20.03.2018 |

Otsikko kertoo kaiken. Olen syönyt kyseistä tuotetta (50 mg) ja se aiheutti ihan järkyttävää liikahikoilua mulle, hikoilin kuin pieni sika. Kun lopetin tuotteen, hikoilu loppui kuin seinään. Olen 33-v eli vaihdevuosista ei kyse. Ties mitä myrkkyä tuokin sisältää...En suosittele kenellekään!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen kierrän kaikki Rainbown tuotteet kaukaa.

Vierailija
2/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso annos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso annos.

Riippuu ihmisestä. Jos on matalat arvot niin ihan sopiva tai jopa pieni annos. 

Vierailija
4/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä purutablettejako? Itse olen syönyt niitä ainakin puoli vuotta, 2 tablettia päivässä, eikä ole mitään haittavaikutuksia tullut.

Vierailija
5/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan nuo ei aiheuta sivuoireita. Aloittaja nyt vaan on silloin tällöin hikoileva sika.379

Vierailija
6/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika iso annos.

Riippuu ihmisestä. Jos on matalat arvot niin ihan sopiva tai jopa pieni annos. 

50 mg on tuhat kertaa enemmän kuin 50 mikrog, mikä on normaali isohko annos.

Vierailija
7/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 50 mg vai 50 mcg?

Jos 50 mg, ei ihme että oireita on.

Vierailija
8/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat liian halpoja niin rupesi hikoiluttamaan? Kannattaa siis ostaa samaa tavaraa moninverroin kalliimmalla apteekista niin ei hikoiluta. 

Vierailija
9/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan 100.000 IU:ta kerran viikossa eli 2500 mcg (2,5 mg). Annokseni on suuri, mutta alhaisten arvojen takia otan ihan lääkärin suosituksesta. 

Vierailija
10/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos vähän hikoiluttaa kun vetäisee 50mg päivässä. Itse syön 100ug.

Vierailija
11/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tullut vahingossa syötyä B-vitamiinia?

Vierailija
12/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi rainbow-kuraa. Saa sitä edullisesti muitakin merkkejä.

Vierailija
13/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön päivittäin D-Pearls 125 mikrogrammaa joka on 25 mg yli suosituksen, mutta veri- ja seerumimittauksissa minun d-vitamiinipitoisuus oli oikein hyvä. Suurimmalla osalla suomalaisista on vaje.

Iho voi hyvin, muisti pelaa ja olen päässyt eroon lievistä ahdistusoireista.

Vierailija
14/19 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nuo suositusrajat on vedetty todella alakanttiin kun vertaa muihin maihin. Miksiköhän?

Vierailija
15/19 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 mg tuotetta ei ole Suomessa edes saatavilla. 100 mcg on suurin vahvuus ainakin ilman reseptiä.                  Ilmeinen kirjoitusvirhe, jollaisiin en puuttuisi.

50 mikrogrammaa on hyvin maltillinen annos. 100 on lähempänä riittävää, sillä suomalaiset ovat nykyisin paljon sisällä ja auringonvaloahan suorastaan vältellään. Yhdysvaltalaistutkijat suosittavat painoon perustuvaa saantimäärää, 2 mikrogrammaa/painokilo. Silloin annostus riittää myös raskastekoisemman, pitkän henkilön kehon tarpeisiin.

Anthony Fauci, mm.  noudattaa tätä ohjetta.

Vierailija
16/19 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako mitä tahansa vitamiinimerkkejä, niiden laatua ei valvota mitenkään ja niissä on todella isoja eroja. Ihan jo pelkästään imeytyvyydessä. Lukekaa vertailuja netistä, esim. Solgar on laadukas. Itse en ostaisi marketista yhtikäs mitään lisäravinteita tai vitamiineja ja tutkin aina ennen kuin kokeilen uutta valmistetta.

Vierailija
17/19 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian iso annos jos ei ole lääkäri suositellut jostain syystä. Minulla on osteoporoosi ja lääkäri suositteli 20 mikrogrammaa, ennen otin 10 mikrogrammaa.

Vierailija
18/19 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se näitä made in china vitamiinejä joissa laitetaan purkkiin vaan joku valmistuttaja: oy kesko ab, finland.

Tai saadaan sille made in finland laittamalla kiina vitaaminit suomalaiseen purkkiin. Koska purkki on yli 50% hinnasta niin tuote on lain mukaan tehty suomessa.

Vierailija
19/19 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian iso annos jos ei ole lääkäri suositellut jostain syystä. Minulla on osteoporoosi ja lääkäri suositteli 20 mikrogrammaa, ennen otin 10 mikrogrammaa.

50 mcg on suositeltu annos suomen oloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan