Apua! Kun ovis kp 10, miten yhdynnät tulee rytmittää?
Joka toinen päivä mutta pitääkö oviksen aikana olla joka päivä?
Kp 5, Kp 7, Kp 9, (Ovis kp 10), kp 11, kp 13, kp 15, kp 17?
Vain asiallisia vastauksia kiitos!
Kommentit (24)
Sisään-ulos, toista.
Joka toinen päivä riittää oikein hyvin.
Voiko joku kommentoida noita päiviä?
Joka toinen päivä metodilla kuussa tulee vain 7-8 yhdyntää?
Panette kun panettaa, herranen aika kyllä on uusavutonta porukkaa.
Asiallisia vastauksia please!
Kaikki eivät tule raskaaksi helposti ☹️
Alatte panna, kun bongaat ovislimaa alkavan erittyä ja panette siihen asti kun sen eritys loppuu. Tällä metodilla kaksi raskautta alulle eka kierrosta molemmat.
Oletko varma että ovis on kp 10? Kierto on siis todella lyhyt n.24 päivää?
Oviksen jälkeen on ihan turha paneskella muuta kuin huvikseen. Ovis kestää tai se munasolu vuorokauden.
Ne pari pv juuri ennen ovista on tärkeimmät, silloin sulla on valmiina siellä loorassa siittöitä kun munasolu irtoaa. Varmuuden vuoksi hyvä touhuta vielä ovis päivänä. Eli päivät 7,8 ja 9, ja lisäksi itse ovispäivä
Miten nuo ovet teidän seksiin liittyy.
Ettekö voi mennä jollekin ovulaatiosivulle puhumaan?
Vierailija kirjoitti:
Ne pari pv juuri ennen ovista on tärkeimmät, silloin sulla on valmiina siellä loorassa siittöitä kun munasolu irtoaa. Varmuuden vuoksi hyvä touhuta vielä ovis päivänä. Eli päivät 7,8 ja 9, ja lisäksi itse ovispäivä
Ja lisäksi ehkä vielä kp 11 ja 12,'jos ovispäivä ei ole täysin 100% varma
Niin jos se ovis ihan oikeasti on jo noin aikaisin kuin kp 10 niin eihän esim. kp 12 voi tulla raskaaksi. Mutta jos kierto ja ovis vaihtelee niin joka 2. päivä ok vaikka saahan sitä panna vaikka joka päivä jos jaksaa.
Jos on tosi lyhyt kierto niin mahtaako alkion kiinnittyminen onnistua eli tuleeko kohdun limakalvo tarpeeksi paksuksi?
Tää alkaa kuulostaa jo joltain koirankasvatuspalstalta :D
Samban rytmi on todettu parhaaksi täällä.
Minulla on säännöllinen kierto 28 päivää ja kesti 1,5 vuotta tulla raskaaksi.
Kaiken järjen mukaan ovis n. kp 14 mutta ei kyllä ollut mitään tuntemuksia. Nykyään on joskus oviksen aikaan kipua.
Meillä oli aina seksiä kp 12, 14 ja 16. Ei napannut. Lisättiin "pakollisiksi" päiviksi myös kp 10 ja 18.
Seksiä oli fiiliksen mukaan muulloinkin mutta aika kovaa työtä tuo paneminen on jos ei ole hedelmällinen niin ei ole. Miehen siittiökin on just normaalin alarajalla.
Toisellakin kerralla kesti samat 1,5 vuotta tulla raskaaksi. Ihme että meillä on 2 lasta.
Yritetty tuota KP 7, 8, 9, 10 ja 11 mutta ei ole onnistunut ☹️ kohta vuosi yritystä
Sen takia suositeltu tuota joka toinen päivä metodia.
Asiallisia neuvoja saa laittaa!
2 x pv lujaa takaapäin papanaluukkuun ja pelkkä nalli sitten rönttöseen. Siihen palaa!
Itse en ole koskaan edes saanut naista :( P18
Vierailija kirjoitti:
2 x pv lujaa takaapäin papanaluukkuun ja pelkkä nalli sitten rönttöseen. Siihen palaa!
Meillä toimi!
Vaikka muija on vasta 54v.
Omg. Vieläkö sä teet näitä aloituksia. Mikä vika niissä sadassa aikaisemmassa, joissa on IHAN SAMAT JUTUT??
Jos raskaaksi yrität niin koko ajan vaan. Joka päivä pari kertaa. Jos et yritä niin pysy kaukana miehestä