Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei halua että häntä kuvataan syöpäjakson aikana, tarvitsisin kuvaa sellaista "muisto" maalausta varten

Vierailija
20.03.2018 |

Eli maalaukseen tulisi vierekkäin kuvat hänestä sairaana ja sitten terveenä. Idea olisi se, että hän voisi maalausta katsellessaan muistella parantumistaan.

Hän on kuitenkin ehdottomasti kieltänyt kuvaamisen, edes vaikka kuvan näkisin ainoastaan minä. Onko tällainen maalaus ihan tuhoon tuomittu idea?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta helvetissä kunnioitat ystäväsi tahtoa. Itse olin ainakin omasta mielestäni hoidon aikana ihan järkyttävän näköinen kun hiukset puuttuivat ja naama oli turvonnut suunnilleen kaksinkertaiseksi. Sellainen muisto ei kyllä lämmitä kenenkään mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää, ja jos ei tervehdy voi maalaus olla esillä hautajaisissa!

Vierailija
4/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Usko minua, sitä sairausaikaa ei unohda koskaan ilman muistomaalauksiakaan.

Vierailija
5/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään mikä idea. Ymmärrän ystävääsi. 

Vierailija
6/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi muistella parantumistaan = oikeasti sairauttaan kun joutuisi katselemaan kuvaa?

Anna hänen toipua omalla tavallaan ja omaan tahtiin ja käsitellä/olla käsittelemättä koko asiaa kuten itse haluaa.

Hienoa jos tahdot olla hänen tukenaan mutta VAIN hänen ehdoillaan.

Vierailija
7/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevää, ja jos ei tervehdy voi maalaus olla esillä hautajaisissa!

Tämäpä juuri tuli mieleen sanasta "muistomaalaus".

Vierailija
8/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi itsensä ikuistettavan katuojassa? Et taida olla kovin hyvä ystävä

Vierailija
9/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää olla valokuvissa saatikka sitten jossain maalauksessa sairaana. Hui kauhistus. 

Vierailija
10/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1000/5

Vierailija
11/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran tähden. Ei tuollaista tyyppiä voi olla olemassa. Tämän on pakko olla huono provo, mutta jos ei ole, niin todellakin, ideasi on täysin perseestä ja sinä olet käsittämätön tunteeton ja itsekeskeinen ja moukkamainen ihminen.

Vierailija
12/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vakavan saurauden läpikäyneenä voin kertoa, ettei siinä sairastamisessa ollut kerrassaan mitään, mitä haluaisin jälkikäteen muistella. Järkyttävää myös ajatella, että joku ystävänä pitämäni henkilö väkipakolla olisi halunnut ottaa kuvan musta ja vielä ikuistaa kauhukärsimykseni maalaukseen. Ihan kuin ei olisi ollut tarpeeksi rankkaa sairastamisen kanssa ja vielä pitäisi ystävää vastaan taistella. Eikö sulla ole minkäänlaista myötäelämisen kykyä?

Vierailija
13/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita ystäväsi tahtoa. 

Jos haluat maalata hänet, maalaa sitten, kun hän on (toivottavasti) parantunut. 

Vierailija
14/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvä taidemaalari? Aika harva maalaa hyviä muotokuvia. Saman aiheen voi ottaa vähän abstraktimminkin käsittelyyn.

Vierailija
15/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä maalaus sinua vai ystävääsi varten? Kuulostaa vähän siltä että haluat itsellesi kunniaa ihanasta eleestäsi etkä kuuntele häntä. Olen itsekin taiteilija ja teen töitä toisten pyynnöstä. En ikinä ehdottaisi tuollaista kenellekään sairaalle läheiselleni enkä itsekään haluaisi tuollaista.

Ole läheinen läheisellesi. Ei hän välttämättä kaipaa mitään suurieleisiä tekoja.

Vierailija
16/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyväksikäytöltä. :(

17/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi idea on sairaampi kuin ystäväsi.

Vierailija
18/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on varmaan niitä ihmisiä, jotka laittavat before-kuvaan Klonkun ja esittävät teoksensa sitten "huumorina" ja antavat "taiteensa" lahjaksi

Vierailija
19/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo hetkeen lukenut mitään näin kamalaa.

Vierailija
20/22 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä idea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi