En kyllä jaksa jos minusta tulee taas tuloton
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä voin lähteä?
Kävelet ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Millä maksan vuokran?
Kela/sossu maksaa kunnes saat palkkatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Entä kuka auttaa kun sairauteni ovat pahoina ja olen huonossa kunnossa?
Julkinen terveydenhuolto, sairaala tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsen huoltajuus jaetaan?
50/50, jos pystyt lasta hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on monta kysymystä.
Oliko jotain muuta vielä?
Eihän mä saa edes työmarkkinatukea heti kun olen yrittäjä. Kaikki vie aikaa.
Saat toimeentulotukea heti senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävä yksityiskohta, että yritys pyörii vuodesta toiseen mutta yrittäjä itse on täysin tuloton. Ei nosta itselleen palkkaa eikä osinkoja. Mutta varmasti tähänkin löytyy joku nerokas selitys.
Saahan mies palkkaa ja työntekijä. En tajua mitä mies taas meinaa minun kanssani? Työt sujui ihan hyvin ja oli puhe että saan pientä palkkaa.
Totta hitossa jaksat. :D
Olet jaksanut toistakymmentä vuotta ja ne samat vuodet myös jaksanut yhä innokkaammin ja innokkaammin valittaa asiasta. Sä olet itse asiassa täysin lannistumaton yksilö. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävä yksityiskohta, että yritys pyörii vuodesta toiseen mutta yrittäjä itse on täysin tuloton. Ei nosta itselleen palkkaa eikä osinkoja. Mutta varmasti tähänkin löytyy joku nerokas selitys.
Saahan mies palkkaa ja työntekijä. En tajua mitä mies taas meinaa minun kanssani? Työt sujui ihan hyvin ja oli puhe että saan pientä palkkaa.
En puhunut miehestä enkä työntekijästä. Puhuin sinusta itsestäsi, joka koko ajan korostat olevasi yrittäjä. Jos olet yrittäjä, sinulla on yritys, josta voit nostaa palkkaa tai osinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli puhetta mutta saitko sä palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli puhetta mutta saitko sä palkkaa?
Sain muutaman kuukauden.
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
No on tämä minusta outoa. Oli sovittu että saan pientä palkkaa ja ostin sillä mm melkein kaikki perheen ruuat. En jaksa mennä takaisin entiseen tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Älä muuta sano:)
Eikö muilla ole miehen kanssa eri rahat?
Ja mies ei taas vastaa mitään kun kysyin asiasta.
Monta kysymystä, joihin löytyy kaikkiin kyllä sulle vastaus. Lähteä voi, kun haet asuntoa ja neuvottelet sossusta takuuvuokrat. Vuokran maksat asumistuella ja toimeentulotuella. Sinua auttaa sairautesi kanssa perhetyöntekijät, kotiapu, ehkä jopa stressitön elämä ja ruokavalio. Lapsen huoltajuus jaetaan niinkuin se on parasta.
On ihan turha valittaa asioista, joille voi tehdä jotain. Sairauksillesi et toki mitään voi, mutta kenenkään ei tarvitse kinuta mieheltä rahaa eikä kärsiä alistettuna, ellei sitä itse halua.