Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kyllä jaksa jos minusta tulee taas tuloton

Vierailija
20.03.2018 |

Siltä se taas vaikuttaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi (jälleen kerran) hyvä sauma toteuttaa se mistä olet vuosikaudet uhonnut. Lähde. Muuta pois. Vähenee valittamisen aiheetkin kummasti.

Miten mä voin lähteä? Millä maksan vuokran? Entä kuka auttaa kun sairauteni ovat pahoina ja olen huonossa kunnossa? Miten lapsen huoltajuus jaetaan? Tässä on monta kysymystä.

Monta kysymystä, joihin löytyy kaikkiin kyllä sulle vastaus. Lähteä voi, kun haet asuntoa ja neuvottelet sossusta takuuvuokrat. Vuokran maksat asumistuella ja toimeentulotuella. Sinua auttaa sairautesi kanssa perhetyöntekijät, kotiapu, ehkä jopa stressitön elämä ja ruokavalio. Lapsen huoltajuus jaetaan niinkuin se on parasta. 

On ihan turha valittaa asioista, joille voi tehdä jotain. Sairauksillesi et toki mitään voi, mutta kenenkään ei tarvitse kinuta mieheltä rahaa eikä kärsiä alistettuna, ellei sitä itse halua.

Vierailija
22/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä voin lähteä?

Kävelet ovesta ulos.

Vierailija kirjoitti:

Millä maksan vuokran?

Kela/sossu maksaa kunnes saat palkkatyötä.

Vierailija kirjoitti:

Entä kuka auttaa kun sairauteni ovat pahoina ja olen huonossa kunnossa?

Julkinen terveydenhuolto, sairaala tarvittaessa.

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsen huoltajuus jaetaan?

50/50, jos pystyt lasta hoitamaan.

Vierailija kirjoitti:

Tässä on monta kysymystä.

Oliko jotain muuta vielä?

Eihän mä saa edes työmarkkinatukea heti kun olen yrittäjä. Kaikki vie aikaa.

Saat toimeentulotukea heti senkin edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävä yksityiskohta, että yritys pyörii vuodesta toiseen mutta yrittäjä itse on täysin tuloton. Ei nosta itselleen palkkaa eikä osinkoja. Mutta varmasti tähänkin löytyy joku nerokas selitys.

Saahan mies palkkaa ja työntekijä. En tajua mitä mies taas meinaa minun kanssani? Työt sujui ihan hyvin ja oli puhe että saan pientä palkkaa.

Vierailija
24/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa jaksat.  :D

Olet jaksanut toistakymmentä vuotta ja ne samat vuodet myös jaksanut yhä innokkaammin ja innokkaammin valittaa asiasta. Sä olet itse asiassa täysin lannistumaton yksilö.  :D

Vierailija
25/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävä yksityiskohta, että yritys pyörii vuodesta toiseen mutta yrittäjä itse on täysin tuloton. Ei nosta itselleen palkkaa eikä osinkoja. Mutta varmasti tähänkin löytyy joku nerokas selitys.

Saahan mies palkkaa ja työntekijä. En tajua mitä mies taas meinaa minun kanssani? Työt sujui ihan hyvin ja oli puhe että saan pientä palkkaa.

En puhunut miehestä enkä työntekijästä. Puhuin sinusta itsestäsi, joka koko ajan korostat olevasi yrittäjä. Jos olet yrittäjä, sinulla on yritys, josta voit nostaa palkkaa tai osinkoja.

Vierailija
26/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli puhetta mutta saitko sä palkkaa?

Vierailija
27/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli puhetta mutta saitko sä palkkaa?

Sain muutaman kuukauden.

Vierailija
28/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vierailija
29/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tämä minusta outoa. Oli sovittu että saan pientä palkkaa ja ostin sillä mm melkein kaikki perheen ruuat. En jaksa mennä takaisin entiseen tyyliin.

Vierailija
30/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Älä muuta sano:)

Vierailija
31/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla ole miehen kanssa eri rahat?

Vierailija
32/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ei taas vastaa mitään kun kysyin asiasta.