Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä jaksa jos minusta tulee taas tuloton

Vierailija
20.03.2018 |

Siltä se taas vaikuttaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa jotain lohduttavaa. On kurjaa ottaa velkaa normi elämään ja kerjätä mieheltä kaikki, pienetkin rahat.

Vierailija
2/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meneekö työpaikka alta vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meneekö työpaikka alta vai mitä?

Yhteinen yritys ja mies näköjään tekee taas minunkin työni. Ja en saa muualta töitä.

Vierailija
4/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt bebaa. Sillähän tienaa hyvin jos oot jonkun näköinen. Se on feminististäkin.

Vierailija
5/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa kyllä tehdä minunkin työni kunhan vaan saan palkkaa.

Vierailija
6/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi (jälleen kerran) hyvä sauma toteuttaa se mistä olet vuosikaudet uhonnut. Lähde. Muuta pois. Vähenee valittamisen aiheetkin kummasti.

Vierailija
7/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi (jälleen kerran) hyvä sauma toteuttaa se mistä olet vuosikaudet uhonnut. Lähde. Muuta pois. Vähenee valittamisen aiheetkin kummasti.

Miten mä voin lähteä? Millä maksan vuokran? Entä kuka auttaa kun sairauteni ovat pahoina ja olen huonossa kunnossa? Miten lapsen huoltajuus jaetaan? Tässä on monta kysymystä.

Vierailija
8/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset jaksaisi. Ethän sä ehtinyt saada sitä palkkaa (joka sekin oli vain pennosia) kuin muutaman kuukauden. Pärjäsit sitä ennen ja pärjäät myös jatkossa, samalla lailla kuin aiemminkin. Et loistavasti, mutta kuitenkin.

Vierailija
9/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä voin lähteä? Millä maksan vuokran? Entä kuka auttaa kun sairauteni ovat pahoina ja olen huonossa kunnossa? Miten lapsen huoltajuus jaetaan? Tässä on monta kysymystä.

Jos käyttäisit murto-osankin siitä ajasta että valitat elämäsi "epäkohtia" siihen että ottaisit selvää näistä asioista, huomaisit ettei se niin mahdotonta ole.

Voit lähteä ihan vaan lähtemällä. Otat yhteyttä kaupungin vuokratoimistoon ja ilmoitat että olette eronneet miehen kanssa ja sun pitää lähteä miehen omistamasta talosta. Saat kyllä vuokra-asunnon. Vuokrasi maksaa sosiaalitoimisto. Saat toimeentulotukea. Kuka sua nyt on auttanut kun olet sairas? Ei miehesi ainakaan (kertomasi perusteella) niin mihin häntä tarvitset. Lapsen huoltajuus sinua tuskin kiinnostaa, joten älä tee siitä ongelmaa.

Mutta turhaa sulle on näitä neuvoa. Mielummin valitat vuodesta toiseen kuin muutat elämäsi.

Vierailija
10/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäisit murto-osankin siitä ajasta että valitat elämäsi "epäkohtia" siihen että ottaisit selvää näistä asioista, huomaisit ettei se niin mahdotonta ole.

Voit lähteä ihan vaan lähtemällä. Otat yhteyttä kaupungin vuokratoimistoon ja ilmoitat että olette eronneet miehen kanssa ja sun pitää lähteä miehen omistamasta talosta. Saat kyllä vuokra-asunnon. Vuokrasi maksaa sosiaalitoimisto. Saat toimeentulotukea. Kuka sua nyt on auttanut kun olet sairas? Ei miehesi ainakaan (kertomasi perusteella) niin mihin häntä tarvitset. Lapsen huoltajuus sinua tuskin kiinnostaa, joten älä tee siitä ongelmaa.

Mutta turhaa sulle on näitä neuvoa. Mielummin valitat vuodesta toiseen kuin muutat elämäsi.

Tottakai mä haluan olla lapsen elämässä mukana viikko-viikko olisi varmasti paras. Mies on auttanut kun olen ollut sairas mm käynyt kaupassa. On tässä paljon mietittävää.

Vierailija
11/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset jaksaisi. Ethän sä ehtinyt saada sitä palkkaa (joka sekin oli vain pennosia) kuin muutaman kuukauden. Pärjäsit sitä ennen ja pärjäät myös jatkossa, samalla lailla kuin aiemminkin. Et loistavasti, mutta kuitenkin.

Velkaannuin sinä tulottomana aikana muutaman tonnin.

Vierailija
12/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ap ei valita, se on varmasti kuollut.

Vierailija
13/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä voin lähteä?

Kävelet ovesta ulos.

Vierailija kirjoitti:

Millä maksan vuokran?

Kela/sossu maksaa kunnes saat palkkatyötä.

Vierailija kirjoitti:

Entä kuka auttaa kun sairauteni ovat pahoina ja olen huonossa kunnossa?

Julkinen terveydenhuolto, sairaala tarvittaessa.

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsen huoltajuus jaetaan?

50/50, jos pystyt lasta hoitamaan.

Vierailija kirjoitti:

Tässä on monta kysymystä.

Oliko jotain muuta vielä?

Vierailija
14/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mietit sitten tänään.

Ja huomenna kerrot, että et missään tapauksessa edes harkitse eroa, koska ei ole syytä. Ja huomenna se mieskin taas alkaa maksaa sinulle sitä "palkkaa".

Ikiliikkuja on keksitty.

Vierailija
15/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä voin lähteä?

Kävelet ovesta ulos.

Vierailija kirjoitti:

Millä maksan vuokran?

Kela/sossu maksaa kunnes saat palkkatyötä.

Vierailija kirjoitti:

Entä kuka auttaa kun sairauteni ovat pahoina ja olen huonossa kunnossa?

Julkinen terveydenhuolto, sairaala tarvittaessa.

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsen huoltajuus jaetaan?

50/50, jos pystyt lasta hoitamaan.

Vierailija kirjoitti:

Tässä on monta kysymystä.

Oliko jotain muuta vielä?

Eihän mä saa edes työmarkkinatukea heti kun olen yrittäjä. Kaikki vie aikaa.

Vierailija
16/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi epäystävällisiä ihmisiä! Voimia ap, toivottavasti asiasi järjestyvät hyvin. ❤

Vierailija
17/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tosi epäystävällisiä ihmisiä! Voimia ap, toivottavasti asiasi järjestyvät hyvin. ❤

No juu, alkuun ap:lle kyllä vastattiin hyvinkin ystävällisesti ja auttavaisesti.

Mutta kun tämä sama aloitus tulee aina uudestaan ja uudestaan monta vuotta peräkkäin, neuvoja annetaan ja ap aina tyrmää ne kaikki, niin alkaa siinä hymy hyytyä muilla.

Vierailija
18/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että rahaa ei taas ole yhtään? Juurihan olet täällä useaan otteeseen mainostanut, että teidän rahatilanne on nyt ihan mainio, kun mies sai sen perinnön?

Ja miten on mahdollista, että ne velat ovat yhä maksamatta, vaikka olet monta kertaa selittänyt jo maksaneesi ne?

Vierailija
19/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että rahaa ei taas ole yhtään? Juurihan olet täällä useaan otteeseen mainostanut, että teidän rahatilanne on nyt ihan mainio, kun mies sai sen perinnön?

Ja miten on mahdollista, että ne velat ovat yhä maksamatta, vaikka olet monta kertaa selittänyt jo maksaneesi ne?

Miehellä on rahaa, minulla ei. Maksoin velat pois mutta jouduin pari tonnia ottamaan velkaa kun olen vasta muutamaan kuukauden saanut palkkaa.

Vierailija
20/32 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävä yksityiskohta, että yritys pyörii vuodesta toiseen mutta yrittäjä itse on täysin tuloton. Ei nosta itselleen palkkaa eikä osinkoja. Mutta varmasti tähänkin löytyy joku nerokas selitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan