Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (14)

Vierailija
2/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko tarkemmin kuvan henkilöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini Kontulasta tapasi tämän miehen muutaman kerran Helsingissä Kontulassa ( lyhyt suhde), josta sain alkuni. Viimeisen kerran he tapasivat 31.12. 1982 Happy Day- baarissa Helsingissä. Äitini lähti piipahtamaan toisessa baarissa ja isäni jäi odottamaan. Eivät enää ikinä nähneet. Isäni asui ehkä Myllypurossa ja teki miesmallin töitä mm. Stockmannin kuvastoissa oli. Minulla on vain tuo kuva ja tieto isästäni, että nimi on Tim tai Timi? Auttakaa kaikki etsimään isääni, hän ei tiedä että olen olemassa.

Olen yrittänyt facebookista ym etsiä, mutta en ole löytänyt ja olen saanut lapsia juuri, olisi tärkeätä löytää isäni puoleinen sukuni myös lasteni takia. Äitini ei muita tietoja ole antanut hänestä ja emme ole enää pahemmin väleissä. Olen 34 v nainen.

Vierailija
4/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kyllä on. Jaan linkin facebookissa, tehkää kaikki samoin niin isä löytyy toivottavasti!

Vierailija
5/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko pistää tänne myös sellaisen linkin tuohon kuvaan että myös ne näkee joilla ei ole profiilia facebookissa?

Vierailija
6/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jotenkin tutun näköinen mies. Taisi olla ihan tunnettu malli.

Vierailija
7/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa jos auttaisitte! En tiedä oliko tunnettu? Äitini muutti Lieksaan kun odotti mua ja Stokkan kuvastoja tuli kuulema kotiin ja isäni tuo mies oli niissä. On varma, että on isäni. Näytän isältäni ja kaikki asiat täsmää. Koetan laittaa linkin. Saa jakaa kuvaa kaikille. Pitäisi varmasti jotenkin jakaa sitten yhteystietoni, jos asia etenee. Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
8/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan kuva kiertämään

Vierailija
10/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi vaivaan, että kuka toi mies on. Onkohan se ollut Anttilan kuvastoissakin, tai jossain telkkarimainoksessa?

Vierailija
11/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisi kiva tietää, kun on isäni. Pakko löytää hänet nyt. Mistähän voisi kysellä ja löytää... on tää hankalaa. Kun saisi selville missä toimistossa on työskennellyt.

Vierailija
12/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lieksassa. mikäs on sukunimi?

Vierailija
13/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä isäni sukunimeä vain etunimen ja sekin on kysymysmerkillä. Äitini sukunimeä kysyt? Tyttönimeä vai nykyistä..?

Vierailija
14/14 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan kuvan jakaminen olla tuottanut mitään tuloksia?