Olenko ainoa, joka epäilee, että Jenni Haukio ja Sauli Niinistö eivät oikeasti saaneet mitään vauvaa?
Olen varma, että se oli vain ovela veto heiltä, että miten Sauli pääsee vaalivauvan avulla jatkokaudelle presidenttinä.
Kommentit (36)
Väännä oma kersa jos noin kiinnostaa.
Ihmeen salamyhkäistä touhua kyllä! Ei kerrota edes vauvan kuulumisia saati minkä nimen saa.
Väkisinkin tässä alkaa epäillä, että vauvalla on kolme päätä tai sitten koko vauvaa ei edes ole!
Vierailija kirjoitti:
Lapsi syntyi helmikuussa, eli ei edes ole mikään pakko vielä pitää ristiäisiä/nimiäisiä.
Ei ole mikään pakko viettää lainkaan mitään ristiäisiä tai nimiäisiä. Nimi on ilmoitettava maistraattiin ja mistä tiedätte että sitä ei olisi jo ilmoitettu?
Eikö nämä paskanpuhujat tajua että ovat itse aiheuttaneet tilanteen? Jos minä olisin korkeassa asemassa saanut vauvan ja lukisin paskanpuhujien tekstiä niin kyllä iskisi pelko ja suojeluvaisto.
Vauvasta voi julkaista kuvan myös näyttämättä kasvoja, esim. niin, että on äidin olkapäällä selkä kameraan tai sitten kuvataan vain pikku varpaita.
Lollollol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenenköhän vauvakaukaloa Jenni synnytyssairaalassa käytävällä työnsi? Satuin saamaan oman vauvani samoihin aikoihin. Jenni oli niin ihanan onnellisen oloinen.
Tyhjää kaukaloa tai sitten jotain nukkea siellä kaukalossa kuitenkin työnteli niin Jenni kuin sinäkin :-D
Kaikki pelkkää näyttelyä, vauvoja ei synny enää ollenkaan. Senhän osoittaa tilastotkin. Saas nähdä, milloin Naistenklinikkakin suljetaan, eivät saa enää Elokuvasäätiöltä ensi vuonna tukea. Tämä Jennin mukaan tulo oli viimeinen yritys pitää Naistenklinikka toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä paskanpuhujat tajua että ovat itse aiheuttaneet tilanteen? Jos minä olisin korkeassa asemassa saanut vauvan ja lukisin paskanpuhujien tekstiä niin kyllä iskisi pelko ja suojeluvaisto.
Luuletko, että Jenni ja Sale lukee vauva-palstaa. Rohkenen epäillä :D
Eiköhän rouva Haukio hankkinut lapsen itselleen. En usko, että Niinistö niin kauheasti enää lasta halusi tuossa iässä. Miehillä tämäkin onnistuu vanhoilla päivillä.
Tuntuu olevan vaikea ihmisten erottaa kuninkaallisten ja presidentin ero. Presidentin vauvahan on yksityishenkilö. Ei automaattisesti seuraava presidenttimme jonka kasvua meillä olisi oikeus päästä seuraamaan.
On niillä vauva. Muttei Jenni sitä synnyttänyt.
Kehitysvammainen siksi ei kuvia näy :(
Vaikka olisi kehitysvammainen niin ei olisi yhtään muita huonompi. Olisi upea ele Jenniltä ja Saulilta jos olisivat päättäneet pitää vammaisen lapsen. Riittäisi tehtävää puhua vammaisten oikeuksien puolesta
Helvetin hyvä, että suojaavat lapsensa yksityisyyttä. Mitä se meille kuuluu, minkä näköinen vauva sieltä tuli? Nimen varmaankin aikanaan julkaisevat jossain, koska presidentin perheenjäsenten kohdalla niin on tapana. Sen enempää meidän ei tarvitse tietää.
Äiti laittaa lapsensa kuvan Facebookiin, josta sen näkee ehkä 100 ihmistä = hirveää lapsen oikeuksien polkemista, paska äiti et ansaitse lastasi.
Presidentti ei tuo lastaan julkisesti räävittäväksi = ei niillä mitään lasta ole, ihan Albania saatana, kun ei kansa näe.