Vauva.fi mainittu Hyvissä ja huonoissa uutisissa
Kommentit (15)
Mikko Kuustonenhan perustaa täällä joka viidennen keskustelun.
Onko Karilla jotain Andrea vastaan kun on aina niin outo ja piikittelevä juuri häntä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Hän yritti mm. aikoinaan laittaa sellaista huhua liikkeelle, että Iinan faija olisikin oikeasti Tommi Läntinen. Vai tulikohan vain kaktusviinoissaan tunnustaneeksi totuuden tänne? Mene ja tiedä.
Aivan täyttä roskaa tuokin ohjelma, kuten kaupallinen televisio tietysti muutenkin. Aivot sulaa idiooteilla entisestään kun tuollaista kattoo.
Vierailija kirjoitti:
Aivan täyttä roskaa tuokin ohjelma, kuten kaupallinen televisio tietysti muutenkin. Aivot sulaa idiooteilla entisestään kun tuollaista kattoo.
olen onnellinen siitä että osaat ja uskallat vaatia parempaa. suomalaiset pystyy parempaankin ,paljon parempaankin. mutta uskaltavatko he/me?
Vierailija kirjoitti:
Kato sinä vaan Puoli seitsemääsi ihan rauhassa.
Kumman valitsisit juontajaksi jos saisit valita: Henkka Hyppönen vai Kari Ketonen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku se kattoo Uutisvuotoo
Hyppönen ilman muuta, ihana mies . Ulkonäköä ja älyä samassamiehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en katso nykyään televisiosta kuin Ulkolinjaa. Katso sinä vain roskaviihdettäsi ja pysy tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Hän yritti mm. aikoinaan laittaa sellaista huhua liikkeelle, että Iinan faija olisikin oikeasti Tommi Läntinen. Vai tulikohan vain kaktusviinoissaan tunnustaneeksi totuuden tänne? Mene ja tiedä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4313850/ketju/onko_tommi_lantinen_iina_…
https://www.vauva.fi/keskustelu/3936201/ketju/iina_putoaa_isansa_ja_kau…
Vierailija kirjoitti:
Kumman valitsisit juontajaksi jos saisit valita: Henkka Hyppönen vai Kari Ketonen?
Ehdottomasti Henkan! HHU ei ole entisellään ilman Henkkaa.
On mainittu aiemminkin