Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä kulmakarvat näyttää microbladingin jälkeen? Onko ne pakko ottaa aina uudelleen jos kerran ottaa?

Vierailija
19.03.2018 |

Vai miten se menee? Mulla omat kulmat aika tuuheat ja pelottaa lähteekö karvoja tuon seurauksena vai pysyykö ennallaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi bleidaisit, jos omat kulmat on tuuheat... Aikamoinen riski onnistumisessa, toki jos tietää oikeasti taitavan tekijän, mutta sitten on näitä epäonnistuneitakin aika runsaasti. Mutta siis miksi?

Vierailija
2/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on kai aika uusi villitys, tuskin kukaan tietää miltä ne blendatut kulmakarvat näyttää 5v päästä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis tuuheat mutta vaaleat kulmat haluaisin tummat. Ap

Vierailija
4/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bleidaukset on niille, joilla ei kasva karvoja. Värjäykset niille, kellä on tuuheat, mutta vaaleat

Vierailija
5/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää ne kulmat. Kuinka hullu pitää olla että laittaa itselleen tatuoidut kulmakarvat, liimatut ripset, muovitissit, muoviperseen, hiustenpidennykset jne. Kaikki nämä ainoastaan rumentaa!

Vierailija
6/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omat kulmat ovat tuuheat, älä ota ihan oikeasti. Katso miltä näyttää jos menee pilalle Googlen kuvahausta: Microblading gone wrong.

Värjää ja muotoile ne tuuheat kulmat. Saat sen ja paljon enemmän, mitä noilla kestopigmentoinneilla haetaan.

Vierailija
7/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vaalea karva tuo toimenpide ei tuo muutosta siihen karvaan. Värjää vaan ihon sieltä karvojen alta. Jos haluat, että karvat on tummat, sinun täytyy käydä kulmat värjäyttämässä ja poistattamassa hajakarvat.

Vierailija
8/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilu ja kestoväriä kulmiin, palkon parempi ku blading

Vierailija
9/10 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin epäilyttää mitä jälkeä tulee jättämään..

Vierailija
10/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omat karvat on vain vaaleat, mutta tuuheat niin suosittelen ehdottomasti vain värjäystä ja muotoilua:) niitähän on helppo sitten vielä kynällä itse vahvistaa. Itselläni taas kulmat ovat kyllä tummat samoin kuin hiukseni, mutta karvoja on oikeasti todella vähän (tätä on ihan tekijätkin ihmetelleet). Kulmani on siis microbladingilla tehdyt ja helpottaa kyllä aamuja kummasti!