30-vuotias nainen ja 50-vuotias mies, kertokaa parisuhdekokemuksia
Tuntuu, että oman ikäiset miehet etsivät vain irtosuhteita tai jos eivät etsi, niin ovat jotenkin epäkypsiä. Olisiko siis järkevää alkaa katselemaan vanhempia miehiä?
Kommentit (81)
Mä ainakin jo katon yhtä. Tosin irtosuhteen toivossa.
Jos mies ei ole sovinisti, niin suosittelen kyllä vanhempia miehiä.
Tuossa vaiheessa alkaa tietääkseni usealla erektio-ongelmat. Itseäni häiritsisi se.
Hyvää on se, että ovat rauhallisempia ja ymmärtäväisempiä. Ei koske tietenkään kaikkia miehiä, sikojahan löytyy vanhemmissakin.
Tämänkö vuoksi minua tullaan iskemään ravintolassa? 50 v mies.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naisetko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naisetko?
Joo noin 35v naiset.
Rauhallinen ja tasapainoinen mies. Hyvin passaa, suosittelen. 😉
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa alkaa tietääkseni usealla erektio-ongelmat. Itseäni häiritsisi se.
Alkaako ne jo noin ajoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naisetko?
Joo noin 35v naiset.
😂 ei oo 35 vuotiaita ne vaan näyttää sen ikäisiltä. Miehet on vanhemman näköisiä kuin naiset ja se on kyllä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä erektio-ongelmat alkavat jo silloin, kun vaimo on vasta 40v. Ongelmat tosin kyllä poistuvat, kun vaihtaa muijan huomattavasti nuorempaan ja sutjakkaampaan.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen ja tasapainoinen mies. Hyvin passaa, suosittelen. 😉
Ei 50 kymppiset oo rauhallisempia nehän on sen testosteronivajeen takia koko ajan ihan hermoheikkoja. Ja luonteenpiirteenä rauhallisuus ei liity ikään millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naisetko?
Joo noin 35v naiset.
😂 ei oo 35 vuotiaita ne vaan näyttää sen ikäisiltä. Miehet on vanhemman näköisiä kuin naiset ja se on kyllä totta.
Kyllä ovat. Minulla on tottunut silmä :)
Outoa! Oman kokemukseni mukaan juuri 30-35-vuotiailla miehillä on kova tarve sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä erektio-ongelmat alkavat jo silloin, kun vaimo on vasta 40v. Ongelmat tosin kyllä poistuvat, kun vaihtaa muijan huomattavasti nuorempaan ja sutjakkaampaan.
Erektiohäiriön syynä on testosteronin vaje eikä sillä ole mitään tekemistä naisen iän kanssa. Tää on taas näitä miesten keksimiä juttuja joilla oma ongelma siirretään sujuvasti naisen syyksi. Jos joku mies kertoisi tuollaisia juttuja joka ilmentäisi vain itsekkyyttä ja naisen halveksuntaa.. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että oman ikäiset miehet etsivät vain irtosuhteita tai jos eivät etsi, niin ovat jotenkin epäkypsiä. Olisiko siis järkevää alkaa katselemaan vanhempia miehiä?
Siis kuvittelitko että ne keski-ikäiset etsii jotain muuta. Kasva aikuiseksi.
Onko 30 v naisissa sellaisia, jotka eivät haluakkaan sitoutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naisetko?
Joo noin 35v naiset.
😂😂 just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naisetko?
Joo noin 35v naiset.
😂😂 just joo.
Eikä taas minä rupean naurattamaan naisia.
Omani on muutaman vuoden nuorempi, mutta hyvin menee. On fiksu, hauska ja osaa tehdä mielettömän hyvää ruokaa. Maksaa mukisematta kahvini ja ruokani, kun menemme ulos. Lakanoiden välisestäkään elämästä ei voi valittaa. ;)