Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jasminan ja Jamilan <3 <3 pikkusiskon nimeksi Jarika???!!
19.03.2018 |
Vauvan <3 liian nuorena nukkuneen pappan {RIP} muistoksi???
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mieluummin Jarica tässä tapauksessa
En tykkää c-nimistä, liika wt!!!! :D
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkä Jari-papan muistoa voisi kunnioittaa jotenkin muuten? Jarika on aika raju!
Jasminan ja Jamilan pikkusisko nimeksi olis tosi ihq Tiina, Sanna tai Pirjo. Ihanua nimiä ja sopis huenosti joukkoon.
Laittaisin mieluummin
Jarita
Janni
Janina
Tai Jarika toiseksi nimeksi
Alue: Aihe vapaa
Ehkä mieluummin Jarica tässä tapauksessa