Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko tyvikohotusraudat on menneen talven lumia? Ajaako kreppirauta saman asian?

Vierailija
19.03.2018 |

Sain juuri äsken tietää niistä ja kiinnostuin kovasti. Suurin osa kokemuksista ja jutuista on vuosia vanhoja, vaikka moni bloggaaja sitä hehkuttikin. Kuinka monelta teistä löytyy tyvikohottaja käyttämättömänä kaapinperältä?

Ja tärkein: Mikä on mielestäsi näppärin tapa saada kuohkeutta hiuksen tyveen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauta on usein käytössä, koska muuten tukka on mallia ”lehmännuolema”.

Kauhulla mietin raudan mahdollista rikkoutumista, koska näitä ei näköjään myydä enää missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keksintö, mutta käytän harkiten. Tuntuu kuluttavan hiusta

Vierailija
4/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tälläinen rauta ollut ja tosi ihanasti sai tukkaan volyymiä.

Ketjun innoittamana yritin googlailla, mutta äkkiseltään löytyi vain noita halpoja matkarautoja, jotka ovat minikokoisia.

Onko tosiaan niin, ettei näitä enää myydä?

Vierailija
5/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tyvikohotusjuttuja!

Vierailija
6/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Volumaster, joskus käytin sitä päivittäin mutta nyt en ole jaksanut vuosiin. Kyllähän sillä sai ihanan tuuheannäköiset hiukset.

Vierailija
7/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut keino -ainakin näillä kampaajataidoilla-saada iso tukka. En osaa föönata tukkaa kuohkeaksi ja papiljottien laittaminen ja irrottaminen vaatii liikaa sorminäppäryyttä. Tyviraudalla idioottivarmaa. Vähän kyllä huolettaa, mitä tekee hiukselle, mutta eipä siinä suuria vaurioita tunnu olevan..

Vierailija
8/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tälläinen rauta ollut ja tosi ihanasti sai tukkaan volyymiä.

Ketjun innoittamana yritin googlailla, mutta äkkiseltään löytyi vain noita halpoja matkarautoja, jotka ovat minikokoisia.

Onko tosiaan niin, ettei näitä enää myydä?

Olen etsiny obh nordican volumaster tms. Rautaa läpi ebayt ja kaikki mahdolliset nettikaupat eikä löydy! Pitää varmaan kirjoittaa kirje että alkavat taas näiden myyntiin!

Vierailija
9/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkon te olisitte valmiita maksamaan käytetystä hyväkuntoisesta Volumasterista? :D Ajattelin laittaa omani tämän keskustelun innoittama myyntiin kun en kuitenkaan sitä enää käytä.

Vierailija
10/23 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 eurolla ne näyttää liikkuvan tori.fissä

Vierailija
11/23 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä löysin netistä, kiitti vinkistä, ostan heti!!!!!!!!!!!!!!!!! Kreppiraudat on menneen talven lumia btw, oli joskus 2v. sitten pinnalla.

Vierailija
12/23 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudenverkkokauppa!!! Siellä on 20 eurolla tommonen.

Vierailija
13/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, toi kauneudenverkkokauppa myy siis sitä pientä, matkakokoista rautaa. Mielestäni se kuumenee liikaa ja on aivan liian pikkuruinen, kun tukkaa on paljon.

Vierailija
14/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, toi kauneudenverkkokauppa myy siis sitä pientä, matkakokoista rautaa. Mielestäni se kuumenee liikaa ja on aivan liian pikkuruinen, kun tukkaa on paljon.

Tyhmä, tyvikohotusraudan kuuluu olla pienikokoinen.. että sillä saa sen tyven kohotettua? 

Vierailija
15/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä, tyvikohotusraudan kuuluu olla pienikokoinen.. että sillä saa sen tyven kohotettua? 

Joo, pieni rauta riittää varmasti, jos letti on niukka hiirenhäntä. Mutta me, joilla tukka on on paksumpaa, tarvitsemme kyllä sellaisen Volumaster tyyppisen Kunnon raudan.

Vierailija
16/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin jo silloin, kun nuo jokunen vuosi sitten tuli muotiin ja ihmettelen edelleen: tuo rauta tekee tyviin "kreppi kuvion" joka kohottaa. Kohottaa ihan varmasti, mutta miten "hyvältä" tukka ainakin läheltä katsottuna näyttää? Jos tyvessä on "kreppiä" ja muualla hiuksissa ei ole? Ja todella kai tekee sen "krepin", kun onhan se rautakin "kreppikuvioinen"? Kertokaa te, joilla kokemusta?

Vierailija
17/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pieni rauta riittää varmasti, jos letti on niukka hiirenhäntä. Mutta me, joilla tukka on on paksumpaa, tarvitsemme kyllä sellaisen Volumaster tyyppisen Kunnon raudan.

Mun hiukset on suht paksut, ainakin määrällisesti niitä on paljon... Tota noin, toi volumaster näyttää epäilyttävältä just ton kreppausominaisuutensa takia, ja mä ajattelin nyt kerrankin päästä vähän halvemmalla, kun on jo Obh:n/Remingtonin suoristajat ja kihartajat. Mulle toi tyvikohotusrauta ei oo niin pakollinen, mut ois kiva, jos tolla halpiksella sais jotain lisäilmettä. :)

Vierailija
18/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin jo silloin, kun nuo jokunen vuosi sitten tuli muotiin ja ihmettelen edelleen: tuo rauta tekee tyviin "kreppi kuvion" joka kohottaa. Kohottaa ihan varmasti, mutta miten "hyvältä" tukka ainakin läheltä katsottuna näyttää? Jos tyvessä on "kreppiä" ja muualla hiuksissa ei ole? Ja todella kai tekee sen "krepin", kun onhan se rautakin "kreppikuvioinen"? Kertokaa te, joilla kokemusta?

Päällihiuksia ei tietenkään krepata. Eli krepatut tyvet jäävät piiloon.

Vierailija
19/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea laittaa obh:lle pyyntö palauttaa volumaster tuotantoon. Oli oikein hyvä laite.

Vierailija
20/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ikivanhaa krepparia, koska se ajaa saman asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän