Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla kotonasi lankapuhelin?

Vierailija
19.03.2018 |

Tuli mieleen, kun näin tuon toisen avauksen, jossa lankapuhelin mainittiin. Mulle tulee mieleen vain yksi talous, jossa on lankapuhelin.

Onko sinulla kotonasi lankapuhelin?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjatkin purettiin jo pois.

Vierailija
2/9 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linjatkin purettiin jo pois.

Meillä myös, kun tänne vedettiin valokuitu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä ollut lankapuhelinta kodissani. Lapsuudenkodissa oli, mutta vanhemmat luopuivat siitä jo kymmenisen vuotta sitten.

Vierailija
4/9 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ikinä ollut lankapuhelinta kodissani. Lapsuudenkodissa oli, mutta vanhemmat luopuivat siitä jo kymmenisen vuotta sitten.

Ei mullakaan ole ollut. Vanhempani luopuivat lankaliittymästä 12 vuotta sitten, kun muuttivat uuteen kotiin. Oli järkyttävää soittaa vanhaan kotinumeroon ja kuulla, ettei numero ole enää käytössä :D

Ap

Vierailija
5/9 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lankapuhelin vielä silloin kun esikoinen lähti kouluun, mutta siihen aikaan ei vielä ollutkaan tapana ostaa kännyköitä esikouluikäisille. En muista ihan tarkkaan koska luovuttiin lankaliittymästä, mutta arvelisin sen olleen joskus 2005 paikkeilla. Meillä oli hetken aikaa sekä laajakaista että lankapuhelin, mutta ei pitkään.

Vierailija
6/9 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ole ollut. Vanhempani luopuivat lankaliittymästä 12 vuotta sitten, kun muuttivat uuteen kotiin. Oli järkyttävää soittaa vanhaan kotinumeroon ja kuulla, ettei numero ole enää käytössä :D

Ap

Mun vanhemmat tajusivat silloin, että he eivät itse soita enää ollenkaan lankapuhelimella, eikä siihen myöskään soittanut juuri muut kuin puhelinmyyjät.

Vierailija
7/9 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Lapsuuden kodissakin siitä luovuttiin jo vuonna 1999.

Vierailija
8/9 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummullani oli loppuun asti lankapuhelin. Kuoli muutama vuosi sitten.