Onko sinulla kotonasi lankapuhelin?
Tuli mieleen, kun näin tuon toisen avauksen, jossa lankapuhelin mainittiin. Mulle tulee mieleen vain yksi talous, jossa on lankapuhelin.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Linjatkin purettiin jo pois.
Meillä myös, kun tänne vedettiin valokuitu.
Ap
Minulla ei ole ikinä ollut lankapuhelinta kodissani. Lapsuudenkodissa oli, mutta vanhemmat luopuivat siitä jo kymmenisen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikinä ollut lankapuhelinta kodissani. Lapsuudenkodissa oli, mutta vanhemmat luopuivat siitä jo kymmenisen vuotta sitten.
Ei mullakaan ole ollut. Vanhempani luopuivat lankaliittymästä 12 vuotta sitten, kun muuttivat uuteen kotiin. Oli järkyttävää soittaa vanhaan kotinumeroon ja kuulla, ettei numero ole enää käytössä :D
Ap
Meillä oli lankapuhelin vielä silloin kun esikoinen lähti kouluun, mutta siihen aikaan ei vielä ollutkaan tapana ostaa kännyköitä esikouluikäisille. En muista ihan tarkkaan koska luovuttiin lankaliittymästä, mutta arvelisin sen olleen joskus 2005 paikkeilla. Meillä oli hetken aikaa sekä laajakaista että lankapuhelin, mutta ei pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole ollut. Vanhempani luopuivat lankaliittymästä 12 vuotta sitten, kun muuttivat uuteen kotiin. Oli järkyttävää soittaa vanhaan kotinumeroon ja kuulla, ettei numero ole enää käytössä :D
Ap
Mun vanhemmat tajusivat silloin, että he eivät itse soita enää ollenkaan lankapuhelimella, eikä siihen myöskään soittanut juuri muut kuin puhelinmyyjät.
Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Lapsuuden kodissakin siitä luovuttiin jo vuonna 1999.
Isomummullani oli loppuun asti lankapuhelin. Kuoli muutama vuosi sitten.
Linjatkin purettiin jo pois.