Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverit länkyttivät paskaa TUNNIN

Vierailija
19.03.2018 |

Siis Huhhuh! Minä olen aina tarkasti tehnyt koko työajan työtä, rupattelun hoidan tauoilla tai sopivasti työn ohessa. Mutta nämä laittoivat äsken työt seis ja asettuivat ihan vaan höpöttelemään. Olisin voinut kyllä sanoa siitä, mutta saisin siitä niuhottajan maineen ja he olisivat sanoneet vastaan että ”puhuvat työasioita”. Joo, liittyihän se alkuosa töihin mutta aihe lipui lopulta niin kauaksi, kertomuksiin rantalomista jne. Rasittavaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Jos teillä seurataan yksilötason tuottavuutta niin itsepähän vastaavat seurauksista, jos ei, niin ota säkin rennosti.

Vierailija
2/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten? Jos teillä seurataan yksilötason tuottavuutta niin itsepähän vastaavat seurauksista, jos ei, niin ota säkin rennosti.

No ei kukaan niin tarkasti seuraa. Työtä vaativaa ainesta on niin paljon, että johto ei huomaa pitkällä aikavälillä eroa siinä, tehdäänkö sitä tiettyinä hetkinä vai ei. Prosessoitava aines ei siis tule välittömään aktiivikäyttöön, siksi tämä on mahdollista. Minulla tietynlainen moraali on aiemmin estänyt sen seikan hyödyntämisen, mutta enpä enää tiedä kiinnostaako. Prioriteetti tälle minun mielestäni on melko korkea, koska olemme joka tapauksessa työajalla, vaikka nykyinen projekti onkin vähän passiivisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin harjoittelussa joskus ja tein aina työtä sen ajan kun ylemmällä olevat työntekijät juttelivat 1-2h päivässä. Vitutti.

Vierailija
4/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin harjoittelussa joskus ja tein aina työtä sen ajan kun ylemmällä olevat työntekijät juttelivat 1-2h päivässä. Vitutti.

Miksi turhaan?

Vierailija
5/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovissa tehtävissä tuo on ihan normaalia. Liukuhihnalla ehkä hieman harvinaisempaa.

Vierailija
6/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisuus on työpaikoilla tärkeää. Saat paljon enemmän aikaiseksi kun tykkäät kavereistas ja ne susta.

Ruotsalaisessa työyhteisössä tuo on ihan normaalia, että juorutaan kahvikuppi kourassa työhuoneen ovella.

Vierailija
7/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia isompi sädekehä, ei purista niin pahasti.

Vierailija
8/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse tulit mussuttamaan vauva-palstalle.. :D

Vierailija
9/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi turhaan?

Koska jos mulle maksetaan niin teen sen mitä käsketään. Totta kai haluan tehdä hyvän vaikutusen, jos vaikka työpaikka aukeaisi. En tajua miksi mun pitäisi alkaa keskustella, kun haluan tehdä töitä ja oppia.

Vierailija
10/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi työpaikkakyylä. Rekisteröi muiden kaikki liikkeet ja varmaan myös vessassakäynnit.

Hyi tuommoisille kyylille.

Vierailija
11/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä kirjoitan raportit kotona etänä. Töissä aikaa menisi tuplaten, kun rupattelisi ja joisi kahvia kavereiden kanssa.

Vierailija
12/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit juttelee keskenään ja samaan aikaan sinä roikut AV:llä kirjoittamassa p-skaa heistä? :DDD

Todella tekopyhää.

Vierailija
13/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisuus on työpaikoilla tärkeää. Saat paljon enemmän aikaiseksi kun tykkäät kavereistas ja ne susta.

Ruotsalaisessa työyhteisössä tuo on ihan normaalia, että juorutaan kahvikuppi kourassa työhuoneen ovella.

Totta, ja samoin tanskalaisessa ja norjalaisessa :)

Vierailija
14/14 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit juttelee keskenään ja samaan aikaan sinä roikut AV:llä kirjoittamassa p-skaa heistä? :DDD

Todella tekopyhää.

Kosto!