Työkaverit länkyttivät paskaa TUNNIN
Siis Huhhuh! Minä olen aina tarkasti tehnyt koko työajan työtä, rupattelun hoidan tauoilla tai sopivasti työn ohessa. Mutta nämä laittoivat äsken työt seis ja asettuivat ihan vaan höpöttelemään. Olisin voinut kyllä sanoa siitä, mutta saisin siitä niuhottajan maineen ja he olisivat sanoneet vastaan että ”puhuvat työasioita”. Joo, liittyihän se alkuosa töihin mutta aihe lipui lopulta niin kauaksi, kertomuksiin rantalomista jne. Rasittavaa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? Jos teillä seurataan yksilötason tuottavuutta niin itsepähän vastaavat seurauksista, jos ei, niin ota säkin rennosti.
No ei kukaan niin tarkasti seuraa. Työtä vaativaa ainesta on niin paljon, että johto ei huomaa pitkällä aikavälillä eroa siinä, tehdäänkö sitä tiettyinä hetkinä vai ei. Prosessoitava aines ei siis tule välittömään aktiivikäyttöön, siksi tämä on mahdollista. Minulla tietynlainen moraali on aiemmin estänyt sen seikan hyödyntämisen, mutta enpä enää tiedä kiinnostaako. Prioriteetti tälle minun mielestäni on melko korkea, koska olemme joka tapauksessa työajalla, vaikka nykyinen projekti onkin vähän passiivisempi.
Olin harjoittelussa joskus ja tein aina työtä sen ajan kun ylemmällä olevat työntekijät juttelivat 1-2h päivässä. Vitutti.
Vierailija kirjoitti:
Olin harjoittelussa joskus ja tein aina työtä sen ajan kun ylemmällä olevat työntekijät juttelivat 1-2h päivässä. Vitutti.
Miksi turhaan?
Luovissa tehtävissä tuo on ihan normaalia. Liukuhihnalla ehkä hieman harvinaisempaa.
Sosiaalisuus on työpaikoilla tärkeää. Saat paljon enemmän aikaiseksi kun tykkäät kavereistas ja ne susta.
Ruotsalaisessa työyhteisössä tuo on ihan normaalia, että juorutaan kahvikuppi kourassa työhuoneen ovella.
Kannattaa hankkia isompi sädekehä, ei purista niin pahasti.
ja itse tulit mussuttamaan vauva-palstalle.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi turhaan?
Koska jos mulle maksetaan niin teen sen mitä käsketään. Totta kai haluan tehdä hyvän vaikutusen, jos vaikka työpaikka aukeaisi. En tajua miksi mun pitäisi alkaa keskustella, kun haluan tehdä töitä ja oppia.
Ap on selvästi työpaikkakyylä. Rekisteröi muiden kaikki liikkeet ja varmaan myös vessassakäynnit.
Hyi tuommoisille kyylille.
Siksipä kirjoitan raportit kotona etänä. Töissä aikaa menisi tuplaten, kun rupattelisi ja joisi kahvia kavereiden kanssa.
Työkaverit juttelee keskenään ja samaan aikaan sinä roikut AV:llä kirjoittamassa p-skaa heistä? :DDD
Todella tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisuus on työpaikoilla tärkeää. Saat paljon enemmän aikaiseksi kun tykkäät kavereistas ja ne susta.
Ruotsalaisessa työyhteisössä tuo on ihan normaalia, että juorutaan kahvikuppi kourassa työhuoneen ovella.
Totta, ja samoin tanskalaisessa ja norjalaisessa :)
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit juttelee keskenään ja samaan aikaan sinä roikut AV:llä kirjoittamassa p-skaa heistä? :DDD
Todella tekopyhää.
Kosto!
No mitä sitten? Jos teillä seurataan yksilötason tuottavuutta niin itsepähän vastaavat seurauksista, jos ei, niin ota säkin rennosti.