Jumalauta että NASTAKENGÄT pitää ärsyttävää ääntä!
Opetelkaa kävelemään tavallisilla kengillä, ettei muiden tarvitse kuunnella sitä nastojen ropinaa ja narinaa joka paikassa! Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa, jos ilman nastoja ei saa ruhoaan pidettyä pystyssä? Huono lihaskunto, huono tasapaino? Käsittämätöntä.
Kommentit (13)
sama juttu autojen nastarenkaiden kanssa, kitkat on paremmat.
No niinpä. Autossa on nastarenkaat ja se riittää nastoista.
Sori, nastakengät nyt vaan on parhaat kävellä kun nuo tiet on ihan umpijäässä - jos et kestä ääntä, niin voi voi.
Todellakin käytän nastakenkiä koska en halua kaatua.
Jumalauta että aloittaja on ärsyttävä. Opettele sietämään normaaleja ääniä. Mikä sinua vaivaa? Jos et kestä normeeleja ääniä, opettele käyttämään kuulosuojaimia tai pysy kotonasi. Käsittämätöntä.
Jos kävelee vain autosta kauppaan ja lämmitetyillä kaduilla nii ei oo liukastumisen vaaraa...äläkä tuu opettaa äitiäs kävelemään
Vierailija kirjoitti:
Sori, nastakengät nyt vaan on parhaat kävellä kun nuo tiet on ihan umpijäässä - jos et kestä ääntä, niin voi voi.
Osta ne suomalaiset, joista nastat saa piiloon.
Suomalaisilla kengillä eteenpäin!
Samaa mieltä, ääni on ihan järkyttävä mutta silti mieluummin kuuntelen sitä narsketta kuin liukastelen ja/tai vedän lipat.
N39
Reisiluu katki niin kävelen mielummin nastakengillä, onko aloittajalla jotain tätä vastaan?
Täällä on jäätä. Aiempina talvina kaatuilin ja olin ruhjeilla. Enää en kaatuile, narskuttelen menemään nastoissani.
Juu ei tuo jumalaton narske mitään kaunista kuunneltavaa ole, mutta koska jalkakäytävien ja pihojen kunnossapito on etenkin tänä talvena ollut mitä on, niin näillä mennään. Ennen aurattiin useammin ja paremmin, joten ennen ei nastakengille ollut tarvetta kuten nykyisin.
En tiedä mikä minua vaivaa, mutta lapsesta asti on tasapainoni ollut heikko. Olen 60-luvun ihminen, siis silloin syntynyt. Esim. pyöräilemään ja luistelemaan oppiminen oli vaikeaa ja tapahtui myöhään, mäkeä en uskalla laskea suksilla, portaissa alaspäin mennessäni otan mielelläni tukea kaiteesta jne.
Arvelen, että mieluummin ihmiset nastojani kestävät kuin maksavat luunmurtumien hoitoa veroistaan. Suosiolla käytän siis nastoja, kun on liukasta. Sinä puolestasi voisit käyttää korvatulppia. Saa apteekista.
Pjaskat opettelen. Mieluummin nastat kuin kyynärsauvat ja koipi paketissa.