Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka toimia sovinistin kanssa viisaasti?

Vierailija
18.03.2018 |

Miehelläni on kaveri, joka on hiukan ”juntti” ja todella epämiellyttävä sovinisti. Monesti joudun hänen seurassaan itsekin olemaan vaikka pääsääntöisesti välttelen sellaisia tilanteita. Kuinka toimia viisaasti tilanteissa, joissa hän hyökkäilee minun kimppuuni kaikessa mitä teen tai sanon. Esimerkiksi hän kommentoi minun vaatteitani tyyliin ”on tainnut miehesi ostaa sulle uusia vaatteita” ja tosiasiassa ostan vaatteeni omilla rahoillani työssä käyvänä ihmisenä.

Lisäksi hän kommentoi kaikkia naisia seksistisesti. Haukkuu ulkonäköä ja jos ei hauku niin kommentit on äärettömän rasvaisia ja ällöttäviä. Hän on ollut aina sinkku vaikka etsii aktiivisesti pysyvää kumppania.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
2/3 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa viisas keino on pysytellä siitä mahdollisimman kaukana. Eli mies voi sanoa, ettei se ole enää tervetullut teille.Etkä myöskään lähde mihinkään , minne koska tyyppi tulee. Toimii varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi ole koskaan kuulemassa noita kommentteja vai miten on mahdollista, että hän pitää tuollaista kaveria?! Jos säälistä kavereeraa, niin voi itsekin muuttua typeräksi. Jättämällä tuollaiset tyypit yksin voi yrittää saada heidät itse tajuamaan miksi heidän seuransa ei kelpaa miehille eikä naisille vaan pitäisi muuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan