Päätös on tehty. Valmistuin puolitoista vuotta sitten silpputyöhön ja kompensoin aktiivimallin leikkauksia aloittamalla uudelleen h-diilerinä
Käytännössä rahoitin opinnot diilaamalla huumeita netissä enkä tarvinnut nostaa lainkaan opintolainaa. Onneksi, sillä valmistumisen jälkeen elätin itseni lähinnä silpputyöllä kunnes nekin lakkasi. Viimeiset kahdeksan kuukautta olen ollut täysin työttömänä.
Mielenosoituksellisesti kaivoin vanhat kasvatusvehkeet ja siemenet esiin ja laitoin sativat itämään tammikuun puolessavälissä. Tällä hetkellä kukitussyksi on niin pitkällä etten voi helposti hävittää kasveja huomiota herättämättä, joten kasvatan ainakin tämän sadon loppuun. Onneksi ymmärsin pitää Silkkitie-myyjätilini.
Lähettäkää te muut niitä aiheettomia työkyvyttömyyseläkehakemuksianne. Minä valitsen toisen tien.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ok, oletko ajatellut hakeutua jonnekin jossa tuo olisi laillista kun käytännön kokemusta jo löytyy? Voisi olla ihan kiinnostava urapolku. Täällä helposti syrjäydyt kun homma on ainakin toistaiseksi laitonta
Olen ajatellut pysyä Suomessa ainakin toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ok, oletko ajatellut hakeutua jonnekin jossa tuo olisi laillista kun käytännön kokemusta jo löytyy? Voisi olla ihan kiinnostava urapolku. Täällä helposti syrjäydyt kun homma on ainakin toistaiseksi laitonta
Siitä saa hyvin rahaa kun on laitonta.
Suomessa on toistaiseksi myyjän markkinat ap:n alalla. Korkeasta laadusta voi pyytää hyvääkin hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on toistaiseksi myyjän markkinat ap:n alalla. Korkeasta laadusta voi pyytää hyvääkin hintaa.
Joo mutta kannattaa varautua ongelmiin kun myy silkkitiellä.