Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ammattia tiedät jollakulla olevan, etsitään siis ennätys! Ja koulutus siis täytyy olla kyseiseen ammattiin.

Vierailija
18.03.2018 |

Itselläni on kolme ja neljännestäkin haaveilen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten pitäisi suhtautua, itsekin opiskelen/olen opiskellut useampaa alaa. Joitakin ihmisiä tämä ärsyttää ja kysellään että vieläkös sulla riittää opintotuet..

Vierailija
2/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta yhteiskunnan varojen tuhlaamista ja muiden opiskelupaikkojen viemistä. Päättäkää jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta yhteiskunnan varojen tuhlaamista ja muiden opiskelupaikkojen viemistä. Päättäkää jo

Kyllä mä olen kaikilla ammateilla tehnyt töitäkin useamman vuoden. Niistä ei kuitenkaan elättäjäksi ole ollut, siksi uuden olen aina hankkinut.

Vierailija
4/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-työkaveri. Kolme eri insinööritutkintoa ja teki mieluiten ns. lapiohommia. Suuttui jos ehdottikin koneiden käyttämistä tavaran nostoihin ja siirtoihin.

Vierailija
5/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tutulla kolme tutkintoa, siis ammattitutkintoa.

Vierailija
6/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vedä vertoja kolmelle inssi-tutkinnolle, mutta mun veljellä on automaatio-, lvi- ja sähköasentajan tutkinnot. Lisäksi kylmäkone- ja ilmalämpöpumppuasentajan tutkinnot 😂

Vierailija
7/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme toisen asteen ammattia ja nyt korkeakoulussa neljättä lukemassa. Ensimmäisen ammatinvalinnan tein 15-vuotiaana, valinta vei aivan metsään. Kaksi toista ammattia tukivat toisiaan ja niillä aloilla työskentelin monta vuotta. Sitten päätin seurata kiinnostustani ja hakea vielä kerran opiskelemaan. En ole katunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi