Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtalaisella palkalla tekemättä mitään

Vierailija
18.03.2018 |

Olin duunissa aikaisemmin noin 2vuotta, jonka aikana viimeisen vuoden keksin itse tekemistä ja lähinnä vain nostin palkkaa. Päätin sitten että vaihdan töitä...uusi työ, hieman parempi palkka (6500€/kk) ja odotukset korkealla.... 2 kuukautta nyt mennyt ja tehokasta työtä on tullut tehtyä 3 tuntia.

Jännitän ensi viikkoa, saatan joutua tekemään töitä viikossa saman verran kuin kahdessa kuukaudessa (lasken tulevat palaverit työksi).

Tuntuu hölmölle, että yritykset palkkaavat ihmisiä viettämään aikaa työpaikoilla. Nyt tuli ehdotus toiselta työnantajalta, että olisi helppoa kassia tiedossa, mutta oliskohan hölmöä vaihtaa taas työnantajaa? Saan aina neuvoteltua lomat ja autoedun ym, mutta harmittaa tekemättömyys.

Onko kellään mitään ehdotuksia ajanvietteeksi töihin? Tai voiko asialle tehdä mitään? Esimies ei osaa auttaa kun ei ole mitään tehtävää. Kyseessä on kuitenkin pörssiyhtiö.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon pörssiyhtiöillä näyttää olevan aika messevä meininki!

Vierailija
2/2 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on töiden suhteen aikalailla sama tilanne, koska tämän päivän työelämä on tosi leppoisaa ajan kuluttamista. Valitettavasti minulla ei ole akateemista loppututkintoa, kuten sinulla kaikesta päätellen on. Niinpä en saa aivan yhtä suurta palkkaa kuin sinä, enkä juurikaan onnistu vaihtamaan uuteen yhtä leppoisaan työhön enkä varsinkaan neuvottelemaan parempia loma-, työsuhde- ja palkkaetuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän