Murrosikäinen lapsi. En jaksa tuota negatiivisuutta
Miten te siedätte murkkuikästä lasta? Naama kuin norsun.. päivästä toiseen. Millekkään ei ala ennen narisemista.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miten te siedätte murkkuikästä lasta? Naama kuin norsun.. päivästä toiseen. Millekkään ei ala ennen narisemista.
Sitä sanotaan irrottautumiseksi ja se on vaan kestettävä koska se kuuluu asiaan. Lapsi joka ei kapinoi murkkuna ei luota vanhempiensa rakkauteen ja hyväksyntään.
Koita vaan kestää, se loppuu kyllä aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä murrosikä? Ei sitä huomaa, jos lapsella on hyviä harrastuksia ja hän saa toteuttaa itseään. Koulu menee hyvin ja niin edelleen. Monilla murrosikää ei edes huomaa käytöksestä.
Lapsen koulu sujuu mainiosti, vapaa-ajalla ratsastaa. Ja kyllä murrosikä näkyy ja kuuluu kotona, hyvä niin 🙄.
Ei se murrosikä tarkoita pelkkää kapinaa vaan esim oman arvomaailman muodostumista.
Olisin tosi huolissani jos tätä vaihetta ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla murrosikäisiä kaksi
Murrosikäistä ei saa puhumaan kyselemällä tai utelemalla. Parhaiten sen saa puhumaan, kun on hollilla aina, kun murrosikäisellä on tarve puhua.
Harrastuskuskaukset on tyypillisiä tilanteita. Samaten se kun hän tulee koulusta.
Kun hän tulee koulusta? Miksi hänellä ei ole harrastuksia, jonne hän menee koulusta? Miten vanhempi voi olla kotona, kun murrosikäinen tulee koulusta?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä lastasi kiinnostaa? Keiden kanssa viettää aikaansa? Kuunteletko kun teinillä on asiaa sinulle?
Harvoin on asiaa paitsi jos rahaa pyytää tai kysyy voidaanko tilata pizzaa.
Meillä 2 teiniä ja en kestä.
Nuorin käy hermoon.
Saatika saada ne ylös sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murrosikäistä ei saa puhumaan kyselemällä tai utelemalla. Parhaiten sen saa puhumaan, kun on hollilla aina, kun murrosikäisellä on tarve puhua.
Harrastuskuskaukset on tyypillisiä tilanteita. Samaten se kun hän tulee koulusta.
Kun hän tulee koulusta? Miksi hänellä ei ole harrastuksia, jonne hän menee koulusta? Miten vanhempi voi olla kotona, kun murrosikäinen tulee koulusta?
Vitsi mikä välkky!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mitään hajua teineistä.
Meillä teini kotona ennen neljää.
Monena päivänä koulu loppuu vasta 15.00 ka matkat päälle.
Jokainen teini päättää harrastuksensa itse ja pelkkä koulupäivä on pitkä, tampio!