Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeus olla mustasukkainen?

Vierailija
18.03.2018 |

Vaimoni lähti baari-illan jälkeen sinkku-ystävänsä kanssa kahden miehen matkaan. He menivät toisen miehen asunnolle "jatkoille". Siis vaimoni, hänen vapaa naispuolinen ystävänsä, ja kaksi vierasta miestä.

Kun kuulin tapauksesta kaveriltani, joka sattui näkemään kaiken, tulin hyvin mustasukkaiseksi ja ärtyneeksi. Vaimoni mielestä minulla ei ole mitään syytä olla mustasukkainen tai vihainen.

MItä mieltä porukka on? Ylireagoinko, vai onko minulla aihetta tai syytä olla mustasukkainen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo teidän elämäntyyli? On se sitten ihan millä tahansa tavalla nimetty asia niin en halua perhe-elämää, jossa kumpikaan käy viihteellä ja lähtee ventovieraiden koteihin päihtyneenä yöaikaan. Not my cup of tea. 

Vierailija
2/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit. Haluat siis kieltää vaimoasi menemästä yksityisasuntoon, jossa on miespuolinen henkilö tai henkilöitä, ellet itse ole paikalla. Kuulostaako järkevältä, itsevarmalta, luottamukselliselta? Terveeltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo olis kuin mä, niin ei syytä mustasukkaisuuteen.

Vierailija
4/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli vaikutelma että aloitus on naisen käsialaa.

Vierailija
5/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on täysi oikeus olla mustasukkainen!

Vierailija
6/7 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis. Saa sitä kylässä käydä.

Vierailija
7/7 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus tuntea mitä tuntee. Mustasukkaisuus yleensä lopulta kolahtaa vain omaan nilkkaan kun osoitat epäluottamusta toista kohtaan.

Sanoisin että ei maksa vaivaa meuhkata asiasta enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän