Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanit, syöttekö Mignon-munia?

Vierailija
18.03.2018 |

Tiedetään, siinä on aito munan kuori, mutta se suklaa (tai nougat) on maidotonta. Kaikki vegaanit eivät ole niin tarkkoja, joten häiritseekö teitä tuo kananmunan kuori?

Eikä tämä kysymys ole provosointimielessä esitetty, kunhan tuli mieleen tällainen juttu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sisuksen, en kuorta. Muniminen on kanalle lajityypillistä toimintaa, joten eettistä estettä ei ole. Itse asiassa syön toisinaan myös leivonnaisia, joissa on pieniä määriä kananmunaa.

Vierailija
2/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eettistä ongelmaa ei ole?? Mites kanojen kohtelu, vaikkeivät lihoiksi päätyisikään niin kauan kun munivat, niin ei se elämä ole elämisen arvoista pienen pienissä häkeissä tai betonilattioilla vieri vieressä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit eivät käytä mitään eläinperäistä. Ei edes villaa ja hunajaa. Joten millä periaatteella söisivät siis mignon-munia?

T. Sekasyöjä

Vierailija
4/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön sisuksen, en kuorta. Muniminen on kanalle lajityypillistä toimintaa, joten eettistä estettä ei ole. Itse asiassa syön toisinaan myös leivonnaisia, joissa on pieniä määriä kananmunaa.

Et ole vegaani

Vierailija
5/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin kohti vegaaniutta, mutten ihan vielä ole. Munia en kuitenkaan syö, joten en ainakaan ostaisi Mignon-munia. Jos joku olisi minulle sellaisen kuitenkin ostanut, en varmaankaan kieltäytyisi. Kertoisin kuitenkin ostajalle, etteivät kaikki vegaanit niitä syö, jottei tulisi jatkossa väärinkäsityksiä. En myöskään alkaisi osoittelemaan sormella vegaania, jolle mignon-munat ovat ok, tai kieltämään tämän vegaaniutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi