Ei toi lehmä ansaitse mua
Eilen olin mieheni luona yötä ja paikalla olivat myös hänen kavereita. He olivat lähdössä viettämään iltaa ja nauttineet alkoholia. Yhdessävaiheessa tuli meidän parisuhde puheeksi ja mies totesi kaikkien kuullen ”en oo ees varma ansaitseeks toi lehmä mua” viitaten siis minuun.
Menin heti ihan vaikeksi ja mies kuittasi asian olevan vitsi. Aloin miettiä vastaavia tapauksia ja tajusin, että tuo ei ollut suinkaan ainut kerta. Monesti minua haukutaan ja mollataan julkisesti. Olen sanonut miehelle että mitähän hänen kaveritkin ajattelevat, niin vastaus on että heistä se on minulle ihan oikein ja kuulma hauskaa.
Onko tämä nyt niitä kuuluisia narsistin piirteitä?
Kommentit (10)
joo ota ero sä oot paljon parempi ja pärjäät, ukko ihan nolla. yksin pärjäät paremmin elä unelmias älä ota kainaloos jäähdytketttä vaikak se sua varmaan rakkaus tasolla ehkä viihdyttää
Mitä mä juuri luin?
Tiedä narsismista, ihan kusipäisyys voisi olla oikea diagnoosi.
Jättäisin, vois ihanan rauhassa etsiskellä siltä joka tämän helmen ansaitsee.
Ja sitten kun ap on jättänyt poikaystävänsä (toivottavasti teet niin!) tämä voikin ulista, kuinka ei kelpaa naisille kun naiset on niin ylinirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä juuri luin?
Tiedä narsismista, ihan kusipäisyys voisi olla oikea diagnoosi.
Jättäisin, vois ihanan rauhassa etsiskellä siltä joka tämän helmen ansaitsee.
*ihan*
Minä en kuuntelisi tuollaista kertaakaan. Todella lapsellista ja törkeää. Yrittää selvästi alistaa sinua. P*ska "mies! Jätä se!
Yäk, mies ja kaverit samaa paskaa.
Jätä tuollainen lahja maailman naisille etsimään sitä joka hänet ansaitsee. Veikkaan että jonoa ei muodostu.
Jätä se heti.