Miten mennä eteenpäin pettymyksen jälkeen?
Se tuttu kuvio. Tapailtiin tiiviisti 4kk ajan ja sit mies vaan hävisi. Jätti vastaamatta ja siihen se loppui. Olin ehtinyt ihastua, koska siitä mieskin puhui.. oli kova kolaus tulla silleen torjutuksi. En meinaa mitenkään luottaa enää miesjuttuihin, vaikka vähän deitillä käynyt.. mutta edelleen ikävöin tätä ihastusta. Miten siis unohtaa hänet koska jutun loppumisesta jo pari kuukautta..??!! Tiedän että vaan lyhyen aikaa juttu kesti mutta silti ehdin jo niin kovasti ihastua...
Kommentit (7)
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Tee jotain, mitä tahansa. Älä jää paikallesi. :)
seuraavalla kerralla sitten kil.ttimies niin ei pidä pettyä.
Tuo vain kuuluu elämään meillä kaikilla. Ei se tarkoita, että olet huono. Et ollut sopiva just hälle. Ja nyt sun matka jatkuu ja tapaat myöhemmin sen oikean ja jota osaat arvostaa myös siksi kun se haluaa just sut.
Miten se dumppaus käsitellään? Miten ihmeessä mä voin ikävöidä jotain sellasta, joka dumppaa mut noin tylysti. Tsemppiä kaivataan!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se dumppaus käsitellään? Miten ihmeessä mä voin ikävöidä jotain sellasta, joka dumppaa mut noin tylysti. Tsemppiä kaivataan!!
Ap
no koska oli niin jännä ja aiheutti kihelmöintiä alapäässä. Siinä ei haittaa vaikka olisikin vähä kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vain kuuluu elämään meillä kaikilla. Ei se tarkoita, että olet huono. Et ollut sopiva just hälle. Ja nyt sun matka jatkuu ja tapaat myöhemmin sen oikean ja jota osaat arvostaa myös siksi kun se haluaa just sut.
Voi ziisus mitä p*skaa. Siitä ei tosiaan ole mitään takeita, ettei seuraavaksikin tapaa vastaavaa kuspäätä.
Ihan silleen että käsittelet sen pettymyksen ja jatkat elämää. Ei pakit ole mikään maailmanloppu.