Varmat merkit miehen kiinnostuksesta.
Helppoa kuin heinänteko. Mehän emme ole monimutkaisia. Jos miestä kiinnostaa, ota nämä asiat huomioon:
1. Viestiä pukkaa vaikka ydinsodan keskeltä
2. Valmiina kuin partiopoika
3. Kaverizonen katkeruus - varo tätä
4. Tärisevin käsin hikikarpalot otsalla - hermostuneisuus treffeillä
5. Ota minut! - Se on joko IN or OUT.
6. Lahjoilla Lovee - rakkauden kieli
7. Hekuma heiluttaa moppia - mies siivoaa
Kommentit (23)
Varmin merkki on kikkelin kuvan lähettäminen tuntemattomalle Fb:ssä.
Mitkäs ne olisi naisen sanomana. Ainiin eihän se ole mahdollista.
Kannattaa heti alkuun testata miten mustasukkaista tyyppiä mies on, sillä siitä voi seurata ongelmia jatkossa kun ukosta paljastuuki aivan järjettömän omistushaluinen heikkoitsetuntoinen pipipää, joka ei kestä että tyttis edes katsoo muita miehiä kohti.
Vierailija kirjoitti:
vähemmän yllättäen jokainen kohta on myös turn off naiselle.
Puhu vaan omasta puolestasi. Tälle naiselle ei ole. Mikään ei ole hellyttävämpää kuin suloinen mies silminnähden hermostuneena treffeillä. Se on jännä paikka, jos nainen on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa kuin heinänteko. Mehän emme ole monimutkaisia. Jos miestä kiinnostaa, ota nämä asiat huomioon:
1. Viestiä pukkaa vaikka ydinsodan keskeltä
2. Valmiina kuin partiopoika
3. Kaverizonen katkeruus - varo tätä
4. Tärisevin käsin hikikarpalot otsalla - hermostuneisuus treffeillä
5. Ota minut! - Se on joko IN or OUT.
6. Lahjoilla Lovee - rakkauden kieli
7. Hekuma heiluttaa moppia - mies siivoaa
Aika totta! Varsinkin se eka kohta on niin totta. Oikeasti kiinnostunut mies laittaa varmasti viestiä nopeasti. Hän järjestää myös tapaamisen vaikka miten olisi kiirettä. Ihana pieni hermostuneisuus treffeillä on myös merkki siitä että nyt ollaan jännässä mielenkiintoisessa tilanteessa. Näin vielä keski-ikäisilläkin ja tämä olotila on mahtava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi. Tälle naiselle ei ole. Mikään ei ole hellyttävämpää kuin suloinen mies silminnähden hermostuneena treffeillä. Se on jännä paikka, jos nainen on tärkeä.
Näin on. :)
Hermostuneisuus on kyllä se näkyvin. Sen näkee kyllä. 👍Juuri nyt on semmoinen mies 😊 Minä tykkään myös hänestä onneksi.
Mun lovee ei pysty ostamaan vaikka lahjat ois miten koreita.
Mitä tarkottaa tuo kaverizonen katkeruus - varo tätä?
Vanamo kirjoitti:
Itsekin mietin tuota. Lue linkistä, joka on listan alla. Selviää.
Kauhealla tavalla selvisikin minulle. Olen mokannut juuri tässä kohdassa rankasti. Ehdotin kaverina tutustumista ennen seurustelupäätöstä, kerroin että tunteita on. Mutta tosiaan tarkoitin kyllä että jossain vaiheessa sitten virallisesti yhdessä oltaisiin, jos ei mitään isoa estettä tule esille. Mies sanoi olevansa samaa mieltä. Nyt on ollut hiljaiseloa hänen puoleltaan. Apua. Pilasinko kaiken?!?! Mitä teeeeen?
Vierailija kirjoitti:
Himmeetä skeidaa.
PERUSTELE.
Vierailija kirjoitti:
Himmeetä skeidaa.
No jaa. Yksikään tapailemani mies ei ole koskaan tehnyt noista mitään eikä myöskään ole ollut oikeasti kiinnostunut.
N42
Kaverizonelle joutuu, jos tee selkeitä alotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vanamo kirjoitti:
Itsekin mietin tuota. Lue linkistä, joka on listan alla. Selviää.
Kauhealla tavalla selvisikin minulle. Olen mokannut juuri tässä kohdassa rankasti. Ehdotin kaverina tutustumista ennen seurustelupäätöstä, kerroin että tunteita on. Mutta tosiaan tarkoitin kyllä että jossain vaiheessa sitten virallisesti yhdessä oltaisiin, jos ei mitään isoa estettä tule esille. Mies sanoi olevansa samaa mieltä. Nyt on ollut hiljaiseloa hänen puoleltaan. Apua. Pilasinko kaiken?!?! Mitä teeeeen?
Tuota näin miehenä uskallan sanoa metsään meni, mutta teet nyt selväksi että haluat muutakin, tee se ÄKKIÄ!
Viestiä pukkaa vaikka ydinsodan keskeltä.... Tjaa... Ei pidä minun kohdalla paikkaansa. Jos minua oikeasti kiinnostaa, en halua vaikuttaa epätoivoiselta tyrkyltä. Jos ei kummemmin nappaa, niin voin esittää aktiivista, koska hitonko väliä sillä sit on, jos toinen pitääkin epätoivoisena. Hyvässä lykyssä saatan päästä pöksyihin, jos luulee minun olevan tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Viestiä pukkaa vaikka ydinsodan keskeltä.... Tjaa... Ei pidä minun kohdalla paikkaansa. Jos minua oikeasti kiinnostaa, en halua vaikuttaa epätoivoiselta tyrkyltä. Jos ei kummemmin nappaa, niin voin esittää aktiivista, koska hitonko väliä sillä sit on, jos toinen pitääkin epätoivoisena. Hyvässä lykyssä saatan päästä pöksyihin, jos luulee minun olevan tosissani.
Naiset vaikuttavat tyrkyiltä, miehet innokkaillta. Onpa taas tasa-arvoinen asetelma näin yleisasenteissa. Huoh.