Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa helpon elämän niin kannattaako tämä?

Vierailija
17.03.2018 |

Pyrkiä etsimään rikas vanhempi mies joka haluaa perustaa perheen nuoremman kauniin naisen kanssa? Olen kyllästynyt opiskeluun ja haluaisin olla edustusvaimo. Pelkään kyllä sitä että mies ei rakastaisi aidosti ja ei olis omaa taloudellista turvaa. Sugarbabyna oleminen olis kenties kans ok vaihtoehto. Olen joskus köyhinä aikoina myös myynyt itseäni vanhemmalle miehelle ja hän maksoi todella hyvin ja oli valmis maksamaan vuokranikin yms. Kannattaako ulkonäköään hyödyntää?

Ps. Tämä ei ole trolli. Punnitsen näitä vaihtoehtoja oikeasti.

N20

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, olen punninnut samoja vaihtoehtoja.

Vierailija
2/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa, olen punninnut samoja vaihtoehtoja.

Perusteluja? Miinuksia ja plussia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
4/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tuntuu ehkä nyt samantekevältä. Kun olet vanhempi alat katumaan että olet kohdellut kehoasi kaltoin.

Niinkin vaikka kuinka toitotetaan että vahva nainen kuksii kenen kanssa haluaa.

Enkä ole rahasta. Enkä mahdottoman monen. Silti, väärille vääristä syistä levitetyt jalat harmittavat. En kunnioittanut kehoani ollenkaan. Nolottaa huomata olleensa patja.

Tulee ajan kanssa ja erittäin vahvisti jos saat lapsen ja varsinkin jos lapsi on tyttö.

Näin jos moraalisi on normiluokkaa.

Tietty on houkuttelevaa kun iltalehdet mainostaa miten hulppeaa elämää sugarbabyt elää ja helpolla. Kannattaa kuitenkin muistaa että kaikki kullattu ei kiillä ja kulissien takana on yllätys.

Vaikka siellä ei olisi seksiä saattaa henkinen yliote olla musertava.

Kannattaako se rahan ja jonkun hulppean matkan tai materian takia??

Varsinkin kun voi itse tienata ja lähteä juuri sinne minne haluaa, milloi haluaa ja tehdä paikan päällä muutakin kuin p.nuolentaa ja shoppailua.

Vierailija
5/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Tuntuu ehkä nyt samantekevältä. Kun olet vanhempi alat katumaan että olet kohdellut kehoasi kaltoin.

Niinkin vaikka kuinka toitotetaan että vahva nainen kuksii kenen kanssa haluaa.

Enkä ole rahasta. Enkä mahdottoman monen. Silti, väärille vääristä syistä levitetyt jalat harmittavat. En kunnioittanut kehoani ollenkaan. Nolottaa huomata olleensa patja.

Tulee ajan kanssa ja erittäin vahvisti jos saat lapsen ja varsinkin jos lapsi on tyttö.

Näin jos moraalisi on normiluokkaa.

Tietty on houkuttelevaa kun iltalehdet mainostaa miten hulppeaa elämää sugarbabyt elää ja helpolla. Kannattaa kuitenkin muistaa että kaikki kullattu ei kiillä ja kulissien takana on yllätys.

Vaikka siellä ei olisi seksiä saattaa henkinen yliote olla musertava.

Kannattaako se rahan ja jonkun hulppean matkan tai materian takia??

Varsinkin kun voi itse tienata ja lähteä juuri sinne minne haluaa, milloi haluaa ja tehdä paikan päällä muutakin kuin p.nuolentaa ja shoppailua.

Totta. Mut musta tuntuu että en kykene opiskelemaan itselleni ammattia. Haluaisin kuitenkin miehen ja perheen ja mukavan elämän jossa ei tarttis kokoaja murehtia rahasta. Siinä on sekin että jos menee jonkun vanhemman vaikutusvaltaisen miehen kanssa naimisiin niin mistä sitä tietää että vaihtaako se nuorempaan malliin 10v välein.

Ap

Vierailija
6/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vittu oikeesti. Eikö sulle ole kotona opetettu mitään?

Vierailija
7/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta helponta on ollut opiskella hyvä ammatti, jolla saan kivan toimeentulon. Olen voinut valita miehen, jonka rakastan ja joka rakastaa minua. Yli 10 vuotta naimisissa, 2 lasta. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
8/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika hukassa arvomaailmasi kanssa. Kysy itseltäsi, miksi raha on tärkeämpää kuin aito rakkaus? Entä Kataisilla itsekunnioitus? Tulisitko oikeasti onnelliseksi jonkun kanssa, jota kiinnostaa vain ikäsi ja ulkonäkösi? Kenelle yrität todistella tai esittää jotain? Miksi aiemmin olet myynyt itseäsi, tekikö se sinulle lopulta hyvää? Minkä ihan oikeasti uskot elämässä olevan tärkeintä, terveellisintä ja parasta juuri sinulle? Oletko koskaan oikeasti pysähtynyt kuuntelemaan itseäsi ja pohtinut mistä arvosi kumpuavat, tai onko elämäntyylisi tai haaveesi oikeasti edes linjassa aitojen arvojesi kanssa? Voiko olla, ettet jollain alitajuisella tasolla ehkä usko että olisit sellaisen aidon, oikean rakkauden arvoinen...? Älä hyvä ystävä mene tekemään jotain vain paetaksesi itseäsi tai näyttääksesi ulospäin muille joltain. Älä satuta itseäsi. Jos oikeasti olisit sinut edustusvaimo-unelmiesi kanssa en usko että kyselisit neuvoja täältä. Et hakisi täältä hyväksyntää jos oikeasti tietäisit mitä teet.

Vierailija
9/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en tiedä mistä tuo "Kataisilla" tuli, autocorrect taas sekottaa pakkaa :D

Vierailija
10/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kotivaimo, joka pitää huolen lapsesta ja kodista. Minä puolestaan elätän meidät. Tosin en ikinä olisi ottanut vaimoksi naista, joka olisi itseään myynyt tai edes jakanut itseään baareissa. 

Vierailija
11/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Onneksi olen vetänyt piuhat poikki, mulla on lapsia vain yhdelle naiselle.

Vierailija
12/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se sit helppoa, kun kiltisti keräisit jonkun paskiaisen sukkia ja antaisit panna vaikka se on yököttävä?

Ja jos pystytkin tuohon vastaamaan kyllä, niin kuika kauan voisit ajatella sen kestävän ja iten helppoa elämä ois sit kun se olis ohi, ja sä olisit yksin ilman ammattia, ilman rahaa, ilman kotia?

Vierailija
13/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vielä jatkaa, tunnen yhden täsmälleen aloituksen kaltaisen parin ja en mistään hinnasta vaihtaisi paikkaa kummankaan osapuolen kanssa. Mies todellakin vaihtaa naista kun aiempi vaimo vanhenee/muuttuu tylsäksi, eikä osaa ilmeisesti hurmata muuta kuin pankkitilillään ja asemallaan (kuinka kuivaa, kulissit joo kunnossa mutta mieti sitä yhdessäoloa ja keskusteluja... ei mitään aitoa sisältöä). Edustusvaimo taas on miehen kanssa tasan rahan ja aseman takia eikä oikeasti tunnu kunnioittavan miestä ihmisenä. Pettää ja tekee kaikenlaista salassa. Nämä ovat niitä ihmisiä, joita tyhjäpäät kadehtivat somessa ja ihailevat että "ooh minäkin haluan tuon asetelman ja hienon talon ja autot ja loman!" vaikka todellisuus on kaksi toisistaan etääntynyttä, pinnallista, itsekeskeistä onnetonta ihmistä. Ei tuollainen ole mikään oikea suhde, mikään oikea rakkaus, vaan ennemminkin joku bisnes-järjestely jossa molemmat hyötyy taloudellisella ja pinnallisella tasolla. Ei näitä asioita voi edes verrata oikeaan rakkauteen; toisen henkiseen yhteyteen, kunnioitukseen, rakastavaan läsnäoloon, kannustukseen, luottamukseen. Mitä teet rahalla ja ulkonäöllä jos tiedät että olet toiselle vain "kuka tahansa". Miksi elämänsä tuhlaisi vapaaehtoisesti tuollaiseen, se on kuin myisi sielunsa. Raha ei tosiaan ole tässä elämässä se arvokkain valuutta, vaikka moni toisin luulee...

Vierailija
14/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, millaiset rgtiot olisi, jos joku mies vai pitäsikö sanoa, että parikymppinen poika haaveksisi samantapaisesta elosta - Oli sitten kumppani hänelle sugardaddy tai sugarmamma; kai sellaisiakin on. Mutta elämän ja oman toimeentulonsa ja tulevaiuuensa jättäminen vain, jonkun toisen varaan, etten sanosi armoille nyt vain on yleisesti hölmöä. Eik vähiten Suomessa, jossa on hyvin vähän sellaisia rikkaita, jotka eivät esimerkiksi haluaisi suojata varallisuuttaan avioehdolla, tai joiden kumppaniksi olisi kouluttautumattomana tyhjätaskuna, jonka paras avu on estoton luonne ja ilm. hyvä ulkonäkö on vaikea päästä. - Toki se joiltain onnistuu, voittaahan sitä aina joku lotossakin....    

Vierailija
15/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta helponta on ollut opiskella hyvä ammatti, jolla saan kivan toimeentulon. Olen voinut valita miehen, jonka rakastan ja joka rakastaa minua. Yli 10 vuotta naimisissa, 2 lasta. Mutta kukin tyylillään.

Lesoilija sinä olet etkä ilmeisesti kykenevä ajattelemaan, että kaikkien elämä ei mene kuten sinun. Entä jos olisitkin ollut tyhmä, joka ei kykene opiskelemaan? Entä jos unelmiesi mies ei olisi huolinut sinua? Entä jos et olisikaan tullut raskaaksi, vai onko se sellainen asia, joka kaikilta onnistuu, koska sinultakin?

Oletko oikeasti noin itsekäs?

Vierailija
16/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies joka lähtee sille tielle, löytää kuitenkin aina nuoremman ja nuoremman naisen, ja edellinen saa lähteä kylmästi.

Vierailija
17/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesoilija sinä olet etkä ilmeisesti kykenevä ajattelemaan, että kaikkien elämä ei mene kuten sinun. Entä jos olisitkin ollut tyhmä, joka ei kykene opiskelemaan? Entä jos unelmiesi mies ei olisi huolinut sinua? Entä jos et olisikaan tullut raskaaksi, vai onko se sellainen asia, joka kaikilta onnistuu, koska sinultakin?

Oletko oikeasti noin itsekäs?

En ole tuo, jolle vastasit, mutta ammatteja on pilvin pimein, ja niitä löytyy sellaisillekin, jotka ovat vähemmän viisaita.

Vierailija
18/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja seksikkyys ovat ominaisuuksia siinä missä esim. älykkyys, urheilullisuus, taiteellisuus, jne. Totta kai niitä saa käyttää päästäkseen elämässä eteen- ja ylöspäin. Tyhmäähän se olisi jättää hyödyntämättä hyviä puoliaan, jos ne nyt sattuvat olemaan näillä osa-alueilla.

Kumma kun ei kukaan koskaan sano älykkäälle ihmiselle, että mitä sä sitä älyäsi siellä yliopistolla huo_raat? "Myyt älykkyyttäsi firmoille rahasta!" No totta munassa!

Käytä kaikkea mitä sinulla on, kaikin mahdollisin tavoin, saadaksesi sellaisen elämän kuin haluat. Muiden moralisoinnilla ei ole väliä, koska emme elä enää heimoyhteisöissä. Kaikki ikävät ihmiset voi leikata omasta elämästään pois suit sait. Otat elämääsi vain sellaisia, jotka ymmärtävät ja jakavat samat arvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi