Mielestäni täällä ei ole yhtäkään kaunista naista lisäkseni
Olen ollut kauneuskilpailuissa aika monta kertaa. Rehellisesti kuitenkin sanon, että paras sijoitus oli Havaijilla 3. Olen siitä iloinen ja moniko täällä on yhtä kaunis?
Kommentit (9)
Tää ei provosoinut, uutta juttua kehiin vaan.
Hienoa, että olet tyytyväinen ulkonäköösi. Niin olen minäkin.
Kauneus on katsojan silmässä. Pitänee aikalailla paikkansa, koska tuttavapiirissäni ei miehet eikä naiset ole pitäneet 'missejä' kovin korkealla ulkonäöllisesti. Joka päivä tulee kaduilla vastaan kauniimpia naisia (ja miehiä, ne mr.finlandit on jotain tod. nounou). Mutta hyvä, jos sulla hyvä olo ja itsetunto oman ulkonäkös kanssa :)
Luultavimmin ne kauneimmat eivät halunneet osallistua kauneuskilpailuihin. Ystäväni esim. on sellainen jota kutsutaan, käsketään ja lahjotaan osallistumaan, mutta hän ei halua.
Saattanet olla oikeassa. Mutta tiedätkö Ap sinäkin vaikuttaisit kauniimmalta, jollei omakehusi tuoksuisi niin luotaantyöntävältä; kerroit kaudestasi vähän liian suoraviivaisesti.
Anonyymipalsta ja sinä olit 3. Minä olen sentään nelinkertainen miss universum ja seuraavan vuoden miss space
Mistäs tiedät kun ei näy kuvaa? Kaikki naiset eivät hakeudu malleiksi tai misseiksi ..koska ei tarvitse hakea muilta hyväksyntää. Lyön vetoa että Zuleyka Riviera on kauniimpi kuin sä..Miss Universum.
Eikö me muut näytetä kauniilta. Olen mielestäni kauniimpi kuin sinä.
Miss Hawaii. :DD Just.