Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surettaa, ainoa ystävätär ei tunnu oikein olevan kiinnostunut elämästäni.

Vierailija
17.03.2018 |

Eli, minulla on vain yksi ystävä. Molemmat, minä ja hän saimme lapsen muutaman kuukauden erolla. Joskus hän kyselee miten on mennyt, ja kun vastaan niin häneltä tulee iso viesti siitä miten hyvin heillä on mennyt. Ei siis mitenkään kommentoi minun viestiäni. Joskus kun kirjoitan jotain pitkää, vastauskena on vain "joo" tai "jees". Minä aina kommentoin hänen kirjoituksiaan, koska ajattelin että ehkä minussa vika. Ehkä en ole osoittanut tarpeeksi kiinnostusta hänen puuhiinsa tai jotain.

Heti kun kerron jostain hyvästä omassa elämässäni vastauksena on "jahas ". "jaa" "just"

Minulla on siis vanhempi lapsi, vain muutaman kuukauden hänen lastaan vanhempi. Ja nytkin (se "keskustelu" mikä aiheutti tämän avautumisen) tuntui siltä, että hän kysyi miten menee vain jotta voisi yrittää litistää minua. Surettaa, mutta vain koska hän on ainoa ystäväni ja olemme tunteneet toisemme yli 20 vuotta. En lannistunut mitenkään...mutta surettaa koska tuntuu että pitkä aikainen ystävä haluaa tuottaa minulle mielipahaa.

Mitä mieltä? Olenko oikeassa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla