Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen kolmekymppinen miehesi on kotioloissa

Vierailija
17.03.2018 |

Ihan suoraan sanoen mitä se tekee kotona ollessaan? Kuinka paljon puhutte, ja mistä? Seuraako mies pörssikursseja, lukee romaaneja, pelaa tai mitä tekee omalla ajallaan jos viettää sitä kotona?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa, pelaa ja pelaa.

Vierailija
2/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaa kännykkää tai katsoo suomalaisia sarjoja telvisiosta.

Joudun monesti herättelemään horroksestaan että huomioi pientä lastaan, on niin käsittämätöntä miten toinen ei reagoi kun lapsi roikkuu ja hyppii isänsä kädessä, yrittäen kertoa päivästään ja toinen vaan jatkaa kännykän selaustaan hätkähtämättä.

Vihaan sitä kännykkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, siisti, ahkera ja huomioonottava. <3 paitsi tänään se on vähän laiska kun on vähän krapulaa. Niin on mullakin joten sohvalla sylikkäin maaten meni koko päivä.

Vierailija
4/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali. Töissä käy nii kun minäkin ja osaa tehdä ruokaa, siivota ja pestä pyykkiä jne.. mä taidan kyllä ite olla se äijä tässä suhteessa tai siltä ainaki tuntuu.. :D ja tykätään jutella paljon kaikenmaailman asioita ja varsinkin syvällisiä.

Vierailija
5/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu mitään, jos minä en ole aloitteellinen. Jos keskustelu kuitenkin etenee, niin osaa olla syvällinen.

Kotona rentoutuu soittaen, pelaillen ja telkkarista katsoo tosipohjaisia elokuvia.

Mielellään antaisi muiden palvella itseään

Vierailija
6/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kotitöitä ja on ihan liikaa koneella pelaamassa. Muuten hyvä mies.

Vierailija
7/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa kanssani yhteistä elämäämme. Puhuu, pussaa ja rakastaa. Toisinaan pelaa, mutta on edelleen kontaktissa kanssani. Huomioi minut ja koiran.

Vierailija
8/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa kotia, koiria ja lasta.

Käy kaupassa.

Tekee sivutyötä illalla lyhyesti työpäivän jälkeen. Tekee myös ruokaa välillä.

Ulkoilee lapsen kanssa.

Somettaa kun ehtii, käy salilla pari kertaa viikossa.

Siinä ne tunnit tulikin käytettyä.

Vierailija
9/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailee nettiä ja pelaa. Päivittäin katsotaan yhdessä sarjoja tai leffoja ja jutellaan ihan tavallisista asioista, ei nyt joka päivä mitään kauhean syvällistä settiä mutta välillä sitäkin.

Vierailija
10/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole kiinnostunut pelaamisesta, se ei koskaan pelaa mitään. Tekee kotihommia, kokkailee, puuhaa musiikin parissa, lukee, urheilee. Käydään yhdessä tapahtumissa, kutsutaan kavereita kylään, jutellaan, kuunnellaan musiikkia, katsellaan sarjoja.

Vierailija
11/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee töitä,

normiviikolla 70h+ ja duunireissut päälle. Jos on kotona niin nukkuu tai makaa koomassa sohvalla. Jos erehdyn jotakin sanomaan niin vastaus alkaa:"Ymmärrätkö, että jonkun pitää tämä lysti kustantaa ja kun se et ole sinä...."

Kiva ja ihana mies lomilla ja joskus viikonloppuisin, mutta muuten olen yh. Ja hienot puitteethan meillä alkaa olla, mutta ei se kaikkea tee. Jos ei pikkuhiljaa ala himmata niin täytyy miettiä, itse hän on puhunut parista kolmesta vuodesta jotka pitää vielä painaa hulluna. Sen olen luvannut odottaa.

Vierailija
12/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä tehdään kotitöitä, pelaillaan ja touhutaan lasten kanssa ja katsotaan yhdessä telkkaria. Jompi kumpi kuskaa muksuja harrastuksiin jne. Joskus se viettää aikaa netissä. Sikäli se on erikoinen, että vihaa tietokone ja konsolipelejä ja penkkiurheilua.

Vierailija
13/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellaan iltaisin yhdessä sarjoja ja leffoja. Käy pari kertaa viikossa juoksulenkillä ja joskus mennään yhdessä. Pelaa silloin tällöin pleikkaria, esimerkiksi silloin kun minäkin puuhaan omia juttujani. Kännykällä pelailee enemmän. Tekee ruokaa. Ennen nukkumaannenoa lukee hetken kirjaa. Jutellaan paljon, mutta välillä ollaan myös pitkiä aikoja hiljaa omiin juttuihin tai puhelimiin upputuneina. Leppoisa tyyppi :)

Vierailija
14/14 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hellä ja rakastava - haluaa olla lähellä <3 Kotona ollessa tekee kotihommia, pelaa, kokkaa, lukee kirjoja, kutsuu ystäviä kylään tai yksinkertaisesti vaan nukkuu. Työ vie kaikki mehut miehestä ja on muuten hyvä mies minulle. <3