Menin tilaamaan ekan kerran kangasta netistä
Minä, joka tahdon kannattaa oikeita kauppoja. Sairaana olen.
Kommentit (12)
Olen minäkin välillä tilannut, vaikka mieluummin käyn kaupassa tunnustelemassa ennen ostopäätöstä. On vaan harmi ettei Eurokankaan lisäksi ole juuri tarjontaa.
Mitä kivoja kangaskauppoja netissä on? Tekisi mieli itsekin tilailla, koska täällä peräkylällä ei pahemmin kangaskauppoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kivoja kangaskauppoja netissä on? Tekisi mieli itsekin tilailla, koska täällä peräkylällä ei pahemmin kangaskauppoja ole.
Olen tilannut ainakin Jyväskylän kangaskaupasta, Kangastukku.comista, Kangas-Mallasta ja Kangastorista (en suosittele). Lisäksi on tietysti nämä suositut Kangaskapina, Verson puoti, Vimma ym. Minun makuuni liikaan oksennuksen näköisiä kuoseja, mutta kuulemma laadukkaita.
3
Lapselle synttäriasun ja vielä vaatteen lahjaksikin ajattelin tehdä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Trikoot ostan Nimipyyhe.comista (hyvä palvelu!) tai Kangastukku.comista. Lisäksi on liuta "hipsterikangaskauppoja", joiden tavaraa tilataan etukäteen ja jonotetaan ja sitten vaihdetaan, kun ei se ollutkaan tismalleen sitä, mitä halusin. Eniten pidän PaaPiista ja Kangaskapinasta, uusin tuttavuus on Shalmiak.com. Sitten on kokonainen ulkomaailma, esimerkiksi Puolassa ja Saksassa on paljon nettikauppoja. Ennen tilaamista kannattaa aina tarkistaa toimituskulut!
Virossa on kuulemma lähellä keskustaa joku aivan valtava kauppa täynnä kankaita? Päiväreissu sinne?
Vierailija kirjoitti:
Virossa on kuulemma lähellä keskustaa joku aivan valtava kauppa täynnä kankaita? Päiväreissu sinne?
Tarkoitatko Karnaluksia? Suosittelen :) Kangadzungel on myös käymisen arvoinen.
Mistä saisi tilata jotain kivoja verhokankaita?
Tilaan yleensä kangastukusta tai saksalaisesta kankaita.com-verkkokaupasta. Silläkin on ihan suomenkielinen nettikauppa ja palvelu.
Ei vastaa kankaita.com.suomeksi. en saanut tilaustani,odotin pari kuukautta, sitten tein peruutuksen koko tilauksesta, vaikka miten yritän, englanniksikin lähettelen pyyntöjä rahoistani sähköpostilla, he vaan "päivittävät" peruutusta ja lupaavat lähettää rahat, nyt on 4kuukautta kulunut tässä sähköposti vaihdossa.
Minä siirryin aikaa sitten nettii, koska kangaskauppoja ei oikeastaan enää ole kuin todella paikallisesti. Eurokankaalla on oma monopolinsa ja tietynlainen kapea valikoima, mutta jos ei halua sitä ihan perustavaraa, niin netti alkaa olla ainoa vaihtoehto.