Te jotka käytätte jotain voidetta emättimen kuivuuteen
Mitä voidetta käytätte ja mitä miehenne sanoo sen mausta =) Haussa siis voide joka olisi mauton.
Kommentit (11)
Mä suihkautan Ceridal öljyä pimppiin, jos iho on kuivunut. Mies kyllä antaa suuseksiä ilomielin.
Ihan kuule liukuvoidetta.
Sitä saa ihan mauttomana tai makuina kaikkea appelsiinista vaikka pina colandaan.
En tarkoita nyt pelkästään seksiä vaan sitä kun limakalvot on rutikuivat ja pakko käyttää jotain voidetta että pystyy ihan vaan olemaan. Ei kai kukaan tunge sisäänsä liukuvoidetta joka päivä pelkästään kuivuuden takia?
Ap.
Perusvoidetta tuo vaimoke tuntuu käyttävän. Ei nyt just ennen seksiä tietenkään, jos sitä on tiedossa. Ja jos nyt joskus onkin lipsahtanut voitelun jälkeen seksin puolelle vastoin odotuksia, niin eipä ole kertaakaan jäänyt suuseksit väliin. Ei se juuri miltään maistu, mutta ei nyt kuitenkaan suutuntumaltaan ihan lemppari ole :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä voidetta käytätte ja mitä miehenne sanoo sen mausta =) Haussa siis voide joka olisi mauton.
Vagisania olen käyttänyt. Mies moitti makua. Oli luullut sitä hammastahnaksi. Kyllä miehet on sitte tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita nyt pelkästään seksiä vaan sitä kun limakalvot on rutikuivat ja pakko käyttää jotain voidetta että pystyy ihan vaan olemaan. Ei kai kukaan tunge sisäänsä liukuvoidetta joka päivä pelkästään kuivuuden takia?
Ap.
Sä kysyt neuvoa ja sitten kun saat niitä niin alat rutisemaan?
Liukuvoiteet on tarkoitettu nimenomaan kosteuttamaan vaginaa ja niissä on yleensä optimoitu ph-arvotkin.
Jos ei neuvot kelpaa niin ruiskuta vaginaasi vaikka tärpättiä.
Mitä muita lääkevoiteita löytyy kuin Vagisan?
Ei kai sitä oo pakko just ennen seksiä laittaa? Mä laitan nukkumaan mennessä ovestinia tai vagisania.
Emätinpuikko tai-tabletti pari kertaa viikossa, niin emätin pysyy kosteana. Eri merkkejä on apteekin hyllyillä. Voiteita ei tarvita.
Up!