Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan täytti 6kk ja itse menen illalla kavereiden kanssa ulos, olenko surkea äiti?

Vierailija
17.03.2018 |

Vauvalla tänään 6kk päivä, menemme eräälle keikalle miehen ja ystäviemme kanssa. Ajattelin perua koko menon, tuntuu väärältä. Miksi tuntuu?

Eroaako teillä 6kk päivä vaikka 5kk päivästä?
Vai jätänkö menemättä? Vai menenkö? Auttakaa!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin lähdet!! Lopeta alkuunsakkin tollanen itsesyytös ja huonon omantunnon kantaminen. Sun täytyy pitää myös itsestäsi huolta, ja se tarkottaa sitä että käyt välillä tuulettamassa sitä päätäs.

Kanna sitten huonoa omaatuntoa, jos käyt jatkuvasti ryyppäämässä ja rälläämässä kylillä.

Vierailija
22/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskamutsi ilmottautuu! Päästin vauvan miehen kanssa sukuloimaan ilman mua kun oli lapsi 1kk ikänen. Oltiinko huimat 5h erossa ja elossa tuo laps on edelleen. Olen kyllä terapian lapselle varautunut kustantamaan näiden traumojen käsittelyyn..

Minäpä olen vielä paskempi. =D =D 

Mies kävi 1,5  vuorokautta kotopuolessa vauvan kanssa, silloin kun vauva oli 3kk. Olin kotona ja nukuin koko sen ajan, ja ai että oli pirteä ja uudistunut olo. Enkä kadu yhtään että niin tehtiin. Selvennykseksi vielä, minulta ei imetys onnistunut siitä syystä että maitoa ei vain herunut, vaikka kuinka kittasin alkoholitonta olutta ja kaalin lehdet rintsikoissa... pumppasin ja pumppasin 3kk kunnes annoin periksi. Joten korvikkeilla mentiion tuolloin. Anoppi oli haltioissaan kuin sai hoitaa vauvaa, ja minä tyytyväinen kun sain nukkua väsymyksen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö olet jo kyllätynyt olemaan vauvan kanssa. Muut riennot kiinnostaa jo vaikka vauva hädin tuskin osaa edes ryömiä vielä. Tolla menolla lapsi kiintyy kohta hoitajaansa enemmän kuin äitiinsä.

Vierailija
24/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsi on? Siis jätättekö noin pienen hoitoon? Sairasta. Ei noin pienen lapsen äidin pidä lähteä vielä minnekään lapsen luota. Täysin mahdotonta. Vauvan äidin pitää olla vauvan luona aina. En voi ymmärtää, miten joku voi tehdä noin.

Vierailija
25/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauvalla on hyvä luotettava hoitaja, niin OK! Pidä oikeasti hauskaa, ja vaikka vauva olisi koko ajan mielessä, niin puhu silti ihan muita asioita ja lataa akkusi vauva-arkeen. Oikein kivaa iltaa sinulle! ❤️

Vierailija
26/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva oli 4kk niin oli ekan kerran yhden yön mummolassa ja minä+mies viihteellä. Hyvin meni ja ei tullut morkkista mutta ikävä ehti tulla...meille...ei vauvalle. Vauva oli semmoinen helppo ja perustyytyväinen ja mummo tuttu ja turvallinen. Vauva nukkui täydet yöt jo 3kk lähtien.

Vierailija
27/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 6kk vauva on niin pieni että tuskin osaa ryömiä niin ei voi jättää hoitoon. Aha.

No meidän vauveli ryömi jo 4kk ja konttasi täysillä 6kk niin ei ihme että oli joskus mummolla hoidossa.

Vierailija
28/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ja mummit ovat onnesta soikeana saadessaan lapsenlapsen hoitoon. Tuntevat itsensä onnellisiksi ja ylpeiksi, kun heihin luotetaan niin paljon, että annetaan hoitaa pienokaista. Joten olkaa äidit hyvällä mielellä ja nauttikaa vapaaillasta!

Terv. mummi, joka on saanut hoitaa lapsenlapsiaan aina silloin tällöin

Vierailija
29/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi ap aika hyvillä lähtöpaikoilla on vuoden pa*kin mutsi kisassa.

Vierailija
30/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kaverin kanssa viihteellä, kun vauva oli 3kk. Isänsä kanssa jäi kotiin, tosi helppo vauva ja nukkui yöt heräämättä. Join sen verran, että aamulla pystyin imettää. Eipä se vauva tiennyt nukkuessaan, istuinko sohvalla vai missä olin.