Vauvan täytti 6kk ja itse menen illalla kavereiden kanssa ulos, olenko surkea äiti?
Vauvalla tänään 6kk päivä, menemme eräälle keikalle miehen ja ystäviemme kanssa. Ajattelin perua koko menon, tuntuu väärältä. Miksi tuntuu?
Eroaako teillä 6kk päivä vaikka 5kk päivästä?
Vai jätänkö menemättä? Vai menenkö? Auttakaa!!
Kommentit (30)
Jos lapsi jää ilman hoitajaa niin sitten olet. Muuten voit rauhoittua.
Todennäköisesti olet hyvä äiti kun huolehdit myös omasta hyvinvoinnistasi.
Mene ihmeessä. Kyllä äitikin saa tuulettua välillä.
Teen Lasun,kerropa nimesi ja vähän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvalla tänään 6kk päivä, menemme eräälle keikalle miehen ja ystäviemme kanssa. Ajattelin perua koko menon, tuntuu väärältä. Miksi tuntuu?
Eroaako teillä 6kk päivä vaikka 5kk päivästä?
Vai jätänkö menemättä? Vai menenkö? Auttakaa!!
Jos sulla on hoitaja hankittu, niin ei ongelmaa sitten.
Tottakai voit mennä, kunhan vauvalla on hyvä hoitaja. :)
Huono äiti olet. Perut menon heti ja ripottele tuhkaa yllesi. 17, 5 v. kuluttua voit mennä. Siihen asti hyvän äidin menoja ovat työasiat ja kaupassa käynti.
Paskamutsi ilmottautuu! Päästin vauvan miehen kanssa sukuloimaan ilman mua kun oli lapsi 1kk ikänen. Oltiinko huimat 5h erossa ja elossa tuo laps on edelleen. Olen kyllä terapian lapselle varautunut kustantamaan näiden traumojen käsittelyyn..
Me käytiin ekan kerran jo 5 kk kohdalla ja ihan terve ja iloinen taapero tuosta on tullut. Olen iloinen että päästiin vauvavuoden aikana muutaman kerran tuulettumaan, nyt on seuraava masussa eikä tietoa koska päästään taas. Ehkä sitten 2019 kesällä terassille?
Ihan normaalia. Itse en halunnut olla yötä erossa alle 1-vuotiaasta, mutta illan olin ekan kerran minäkin juuri kun vauva oli 6kk.
Miten se vauva tajuaa, että on jokin maaginen 6kk päivä? Viettääkö joku muka oikeasti tätä jotenkin erikoisesti. Meillä ei taidettu edes lapsen synttäreitä viettää varsinaisena päivänä. 1-v synttärit sattui keskelle viikkoa. Ja niitä synttäreitä juhlittiin vasta 3 päivän kuluttua. Nyt lapsi on kohta 9-vuotias eikä ainakaan vielä näytä olevan saaneen suurempia traumoja.
Minä kävin kavereiden kanssa tuulettumassa ku vauva oli 4kk, vauva oli isän kanssa kotona. Minusta ainakin näyttää ettei siitä hirveesti ole haittaa ollut, vauva on kohta 16 ja aika normaalille vaikuttaa...
Alkkisäidit puolustelee alkkista, voi kiesus.
Vierailija kirjoitti:
Teen Lasun,kerropa nimesi ja vähän äkkiä.
Olisit oikeassa jos jättäisi vauvan yksin,mutta kun ei,provohan tuo mutta on oikeasti ihmisiä jotka ilmeisesti ovat niin kateellisia muille kun itse ei ikinä pääse/lähde minnekään ja sitten tekevät lasuja
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin kavereiden kanssa tuulettumassa ku vauva oli 4kk, vauva oli isän kanssa kotona. Minusta ainakin näyttää ettei siitä hirveesti ole haittaa ollut, vauva on kohta 16 ja aika normaalille vaikuttaa...
Aika hitaasti kehittynyt jos kerran vielä 16-vuotiaana on vauva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hitaasti kehittynyt jos kerran vielä 16-vuotiaana on vauva
No joo, oli tarkoitus kirjoittaa että tuo vauva on kohta 16...
Et ole huono äiti.
Et tietenkään ole, koska vauvalla on tietenkin hyvä hoitaja eikä 5kk-, 6kk- tai 7kk-päivissä ole muuta eroa kuin vauvan kehitys.
Hauskaa iltaa!