Ihanaa elää nykyaikana
Naisen ei ole pakko mennä naimisiin toimeentulonsa saadakseen tai yhteiskunnan painostuksesta. Lapsia ei ole pakko tehdä.
Kommentit (17)
Olen kiittänyt monta kertaa mielessäni entisaikojen feministejä siitä, että elämäni on mahdollista olla sellaista kuin se on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei ole pakko mennä naimisiin toimeentulonsa saadakseen tai yhteiskunnan painostuksesta. Lapsia ei ole pakko tehdä.
Oikeasti yhteiskunta painostaa menemään naimisiin ja eritoten hankkimaan lapsia. Se on väärin. Onneksi jotkut ovat tehneet fiksun ratkaisun ja jääneet lapsettomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa tehdä nuo vapaaehtoisesti.
Aivan. On valinnanvapaus. Se on se juttu.
Miehet eivät saa naista kuin kaupanhyllylta. Turhaan he heiluttavat setelitukkuaan ja nitisevät että panettaa ja kodinhoitajaa tarvitaan.
Puolisoa noilla ei enää saa. Jotain muuta ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät saa naista kuin kaupanhyllylta. Turhaan he heiluttavat setelitukkuaan ja nitisevät että panettaa ja kodinhoitajaa tarvitaan.
Puolisoa noilla ei enää saa. Jotain muuta ehkä.
rahalla ei saa enää puolisoa, mutta hyvin toimeentulevilla miehillä on selvästi eniten lapsia.
Ihanaa elää nykyaikana, kun ei rutto vaani jokaisen nurkan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoa noilla ei enää saa. Jotain muuta ehkä.rahalla ei saa enää puolisoa, mutta hyvin toimeentulevilla miehillä on selvästi eniten lapsia.
Korjaus: hyvin toimeentulevilla ihmisillä.
Eikö se ole selvää; lapset ovat iso menoerä?
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta onks nä ihania? Ei varmasti ole!
1. Ihmkset ainakaan kaikki, eivät auta toisiaa, ole ystävällisä ja kohteliaita.
2. No riita tilanteissa ei pyydetä anteeksj, sovita tai mitään.
3. Sitten on vielä niitä jotka tönivät, ovat ja esittävät idiootteja, ovat omahyväisiä paskoja.
4. Siis vittu ku autoilijat joskus ajavat punaisia päin, tai kun kävelijä pitäis päästää ensin nii painetaa kaasuu ja mennää vaa.
Eli täs olis muutama.
Miesten ei tarvi siis tuntea kiitollisuutta ku niil on ollu asiat paremmin ennenkin. Nainen joka masentuu on heikko vaan. Niinkö?
Minä tykkään siitä, että on sisävessat, ja vessapaperia.
Mukavaa kun saapi molemmat sukupuolet käyttää housuja.
Suihkussakin voi käydä jopa päivittäin.
Kyl mä oon kiitollinen että eletään sellasta aikaa ettei mun ole pakko tappaa itteeni.
Nii ja jotkut lesbot vielä kehtaa valittaa kun elämä on rankkaa. Ihme touhua kyl tää nykynaisten valitus.
Lesbot haluu vaan huomiota muilta naisilta ja siks ne valittaa "rankasta" elämästä. Ressukat joutunu kokee kovia muka, ei voi ku nauraa. Hah!
Varsinki ne BUTCH-lesbot ei edes tajua kuinka etuoikeutettuja ne on kun ne voi ihan laillisesti ostaa ja käyttää MIEHILLE tarkoittettuja vaatteita.
Eikös suuri osa naisista ollut 1800 luvulla vapaampia? sai mennä miten halusi ja jos lastenhoito ei kiinnostanut antoi lapsen vaan jollekin naiselle
Ai että ihanaa elää nykyaikana kun kaikenlaista sukupuolivammaisuutta ja seksuaalivammaisuutta tuetaan. Ennen oli meno kyllä huomattavasti terveempää kun naiset oli naisia ja miehet miehia. Nyt on 110 eri sukupuoli-identiteettiä ja ihmiset on kuolemassa sukupuuttoon. Ai että on ihanaa!!!
Ei kuule kun ennen ihmiset oli onnellisia ja terveitä, palkat hyviä ja hinnat kohtuullisia, oli kansakoulu ja Kekkonen, puusukset ja Neuvostoliitto, reilut pomot ja ihanat puolisot. Kyllä kansa muistaa!