Seuraako joku somekanavien kautta, että milloin heräätte ja nukutte?
Minulla eräs kaveri aina mainitsee, että nytkö heräsit tai valvoitpa myöhään, ihan sillä perusteella olenko paikalla somessa. Ärsyttää potenssiin tuhat, vihaan tuollaista kyttäämistä ja analysoimista.
Kommentit (5)
Enhän minäkään aina nuku, jos olen pois somesta. Mutta niinpä näköjään leimataan ihan someriippuvaiseksi. Vai onko sitä kenties henkilö, joka päivystää toisten paikallaolot?
Useampi tuttu on harrastanut tuollaista kyttäystä, kerran alkoi messengeri piiputtamaan kesken koulutuspäivän ja sain lukea hehhehhauskaa kettuilua miten sitä vaan facetetaan siihen aikaan. En siis yleensä kirjaudu ulos esim. FB:stä.
Yhden miespuolisen kaverin erikoisuutena oli laittaa samasta syystä puolen yön maissa viestejä "mites oot vielä hereillä?", jostain syystä olen alasajanut useimmat someprofiilit ja tehnyt valesellaiset oikeasti tärkeiden asioiden seuraamista varten.
Tässä nyt vaan pari esimerkkiä. Ahdistavaa!
Ei sentään, mutta yhdellä kaverilla on tapana heti ensimmäsenä aammulla laittaa "huomenta"-päivityksiä ja illalla myös "hyvää yötä"-päivityksiä. Joka saakelin päivä. En ymmärrä.
Itse en käytä facea mitenkään säännöllisesti ja kirjaudun ulos siinä välissä.
Kukaan eu pystyisi siihen a. En käytä niin säännöllisesti somea b. Elän niin epäsäännöllisesti c. Edelliseen liittyen pisimmät pätkät ilman somea olen töissä. En nukkumassa.