Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noi kondomit tekee äitiyspakkauksessa? Onko aikuisilta ihmisiltä liikaa ostaa omat kumit ja liukuvoiteet?

Vierailija
16.03.2018 |

Kerran nuoretkin ostaa itse omansa...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitänyt niitä hyödyllisenä. Tavallisesti ei tule käytettyä, joten ei nyt ihan ensimmäisenä muistu mieleen. Lisäksi lateksi allergia, joten ei heti synnytyksen jälkeen jaksa käydä joka pakkausta kaupassa läpi, että mikä kävisi (ainakin meidän äitiyspakkauksessa ollut lateksittomia). Synnytyksen jälkeen hyvä käyttää, eikä heti muutenkaan tule hankittua hormonaalista ehkäisyä.

Varmaan ihan hyödyllisiä tosiaan ovat. Valtiohan voisi alkaa jakaa kansalaisille kaikkea muutakin hyödyllistä ilmaiseksi.

Joo, kuten sen äitiyspakkauksen.

Niin, ja kaikkea muuta. Sinne äitiyspakkaukseenkin voisi laittaa isälle pari pulloa olutta ja porakoneen.

Luulet ehkä olevasi vitsikäs; no et ole.

Vierailija
22/49 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitänyt niitä hyödyllisenä. Tavallisesti ei tule käytettyä, joten ei nyt ihan ensimmäisenä muistu mieleen. Lisäksi lateksi allergia, joten ei heti synnytyksen jälkeen jaksa käydä joka pakkausta kaupassa läpi, että mikä kävisi (ainakin meidän äitiyspakkauksessa ollut lateksittomia). Synnytyksen jälkeen hyvä käyttää, eikä heti muutenkaan tule hankittua hormonaalista ehkäisyä.

Varmaan ihan hyödyllisiä tosiaan ovat. Valtiohan voisi alkaa jakaa kansalaisille kaikkea muutakin hyödyllistä ilmaiseksi.

Jaa nyt ollaan sitten kateellisia jo äitiyspakkauksen kondomeista 😂😂😂😂

Valtio jakaa nyt jo niinkin hyödyllisiä juttuja, kuin asumistuki, työttömyystuki, toimeentulotuki, eläke, terveyskeskus-

ja sairaalapalvelut jne.

Veronmaksajien tulee kustantaa minulle uudet sukat sekä kolme pakettia kahvia. Jos et ole samaa mieltä, olet kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauksessa ei ollut vaippoja ollenkaan, mutta kyllähän nyt kumit ja liukasteet pitää olla.

Vierailija
24/49 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtio jakaa nyt jo niinkin hyödyllisiä juttuja, kuin asumistuki, työttömyystuki, toimeentulotuki, eläke, terveyskeskus-

ja sairaalapalvelut jne.

Ei se välttämättä ole kateutta, jos on sitä mieltä, ettei toisten kortonkeja olisi tarpeen kustantaa verovaroista. Ja kyllä, valtion ”sekaantumista” tulisi vähentää radikaalisti monessa muussakin asiassa.

Niin kovastiko toivot syntyvyyden kasvua?

Vierailija
25/49 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sairaalapalvelut jne.

Veronmaksajien tulee kustantaa minulle uudet sukat sekä kolme pakettia kahvia. Jos et ole samaa mieltä, olet kateellinen.

Niin se kustantaakin rahan muodossa, mikäli olet työtön/eläkkeellä.

Vierailija
26/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä äitiyspakkauksen tuotteista on sellainen, mikä ei olisi aivan normikaupasta itse ostettavissa? Aivan hyvin voisi jokainen itse ostaa ne tuotteet joita tarvitsee, eikä ottaa vastaan jonkun muun kasaamaan tarvikelaatikkoa? Silti se vaan vuodesta toiseen kelpaa suurimmalle osalle ensisynnyttäjiä.

Vierailija
27/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyödyllisiä. Todella turhia, varsinkin äitiyspakkauksessa.

Tulehdusriski synnytyksen jälkeen on yksi syy, miksi ne siellä ovat.

Ja tietysti myös ehkäisy, kun muut ehkäisyvaihtoehdot eivät vielä tule kysymykseen.

No suurelle osalle ne on todella turhia siellä. Ja niillekin, joilla on niille käyttöä ovat turhia, koska hekin voisivat hankkia ne ihan itse. Vai eivätkö muka kykene?

Vierailija
28/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyödyllisiä. Todella turhia, varsinkin äitiyspakkauksessa.

Joo, ihan turhia! Me tarvitaan lisää abortteja pikkulasten äideille! Ja tulehduksia, lisää! Lisää!

No ei niiden poistosta kellekään aborttia seuraisi. Eikä tulehdusta.

Vierailija
29/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä äitiyspakkauksen tuotteista on sellainen, mikä ei olisi aivan normikaupasta itse ostettavissa? Aivan hyvin voisi jokainen itse ostaa ne tuotteet joita tarvitsee, eikä ottaa vastaan jonkun muun kasaamaan tarvikelaatikkoa? Silti se vaan vuodesta toiseen kelpaa suurimmalle osalle ensisynnyttäjiä.

Ja senhän tosiaan saa itse valita joko rahan tai paketin muodossa. Oliko se raha n. 140€ jos en ihan väärin muista?

Vierailija
30/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottanut pakkausta, mutta käytin äitiysavustuksen kondomeihin ja liukkariin. Mitäs aloittaja siihen sanot?

Vierailija
31/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole mikään perusoikeus, joten tuon tukeminen on väärin. Lisäksi se asettaa minut ja lapsen saaneen äitylin epätasa-arvoiseen asemaan, minä kun joudun kustantamaan seksitarpeeni itse.

Vierailija
32/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin mieleen että kumit ja liukkari ovat loppu. Pitää hakea jotta päästään miehen kanssa irstailemaan 😉

Vierailija
33/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole mikään perusoikeus, joten tuon tukeminen on väärin. Lisäksi se asettaa minut ja lapsen saaneen äitylin epätasa-arvoiseen asemaan, minä kun joudun kustantamaan seksitarpeeni itse.

Mun on oikeasti vaikea ymmärtää, miten joku on motivoitunut kirjoittamaan tällaisen viestin lauantaiaamuna klo 8.35.

Vierailija
34/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulikin mieleen että kumit ja liukkari ovat loppu. Pitää hakea jotta päästään miehen kanssa irstailemaan 😉

Muista käyttää niihin lapsilisärahoja!

Vierailija
35/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä typerä kysymys kuten miksi siellä on siteitä ja liivinsuojuksia, nännivoiteesta puhumattakaan.....

Vierailija
36/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä typerä kysymys kuten miksi siellä on siteitä ja liivinsuojuksia, nännivoiteesta puhumattakaan.....

Tai vauvanvaatteita, osaahan aikuinen ihminen niitäkin hankkia.

Vierailija
37/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain kunnissa saa esim. ekan kierukan ilmaiseksi, samoin ekat pillerit ensimmäiseksi kolmeksi kuukaudeksi. Ja tämä koskee niin synnyttäneitä kuin synnyttämättömiä.

Siinä kateuksissa kiehuessa kannattaa selvittää, mihin olet itse oikeutettu. Noiden mainittujen rahallinen arvokin kun on isompi, kuin se äitiyspakkauksen 5kpl kondomeja.

Vierailija
38/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tulee vasta viikon päästä

Vierailija
39/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat siinä sen takia, että ei tulisi vahinkoraskauksia. Raskausaikana ja vauvaa yrittäessä kun ei käytetä ehkäisyä, eikä hormonaalista ehkäisyä voi aloittaa heti synnytyksen jälkeen, ja muutenkin on hyvä käyttää kumia jos vaikka tulee vielä vähän jälkivuotoa. Harva tajuaa ostaa etukäteen uusia kumeja kaappiin mahdollisten vanhaksi menneiden tilalle. Nainenhan voi hyvin tulla raskaaksi jo ennen kuin kuukautiset taas alkavat, ja alle vuoden ikäisten lasten äidit ovat valitettavan suuri osa abortin tekijöistä. Tätä varten ne kondomit ovat siellä.

Älä hemmetissä! Muut henkilöt ostavat ja pitävät niitä ihan muuten vain, mutta pienten lasten vanhemmat pitävät näköjään tuosta syystä. Aloituksessa oli kyse siitä, että eivätkö pienten lasten vanhemmat osaa ostaa niitä itse niin kuin muutkin, ei niiden käyttätarkoituksesta. Luulisi kondomien käyttötarkoituksen olevan kaikille selvää.

Vierailija
40/49 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tulee vasta viikon päästä

Viikko ei ole aika eikä mikään odottaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän