Joudun maksamaan parisuhteessani lähes kaiken
Jos käymme yhdessä kaupassa niin poikakaverillani unohtuu aina lompakko kotiin. Maksan käytännössä kaiken. Onko muilla vastaavaa?
Kommentit (19)
Niin minäkin. Olen tosin se paremmin ansaitseva mies, kuten tutkimusten mukaan 80%:ssa pitkissä parisuhteissa.
Ei. Viimeistään parin unohduksen jälkeen saisi lähteä hakemaan kukkaroa tai sitten maksaa minulle kun kukkaro löytyy.
Ja poikkis maksaakin sitten kaiken muun?
Sinä itse mahdollistat sen. Oma vika.
Huolehdi ensi kerralla, että se lompakko tulee otettua mukaan.
Niin minäkin aluksi maksoin. Jopa köyhän ja työttömän poikaystäväni vuokran hyvin usein omani lisäksi. Nykyään hän on työssäkäyvä aviomies enkä maksa enää mitään. Niin ne elämäntilanteet vaihtelee.
Älkää menkö yhdessä kauppaan! Riittää, että sinulla on jääkaapissa ruokaa itsellesi.
Ota sinä hänen lompakkonsa ennen lähtöä kauppaan ja kun hän taas "unohtaa", niin simsala bim, se onkin sinulla laukussa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö yhdessä kauppaan! Riittää, että sinulla on jääkaapissa ruokaa itsellesi.
Tehdään kyllä yhdessä ruokaa
Itkettääkö, kun poikaystäväsi ei katsele lompakkoloisia?
Vierailija kirjoitti:
Asumme yhdessä. Syömme myös yhdessä.
Maksoin avioliittoni viimeisinä vuosina asuntolainan, jätemaksun, kaikki vakuutukset, trafin maksun, lähes kaikki bensat autoon, kaikki lapsiin liittyvät asiat eli vaatteet ja harrastukset, remontit, lähes kaikki ruokakauppakäynnit, tonttivuokran, oman osuuden kiinteistöverosta. Miehen vastuulla oli siis hänen omat vaatteensa, vesi, sähkö, lämmitys, pieni osa bensoista ja ruoasta ja osuus kiinteistöverosta.
Ihan iljettää vätys, luuseri mies. Yritin vain olla mieliksi koko ajan. Mies käytti hyväksi. Oman palkkansa käytti harrastukseensa.
Ja mitä miehesi tekee, jos muistutat häntä jo kotoa lähtiessä ottamaan lompakon mukaansa?
Ai, tämä menikin näin päin. Siinä tapauksessa tuo on väärin. /s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme yhdessä. Syömme myös yhdessä.
Älä sitten valita, että mies ei maksa. Ei kai kukaan ole niin typerä, että ryhtyy maksajaksi, jos toinen aina maksaa. Jos kerran asutte yhdessä ja syötte yhdessä, mutta vain sinä maksat, niin minä en kyselisi täällä mitään vaan miettisin, että olenkohan täysi idiootti.
Paljonpa taas porvoolainen avasi tilannetta.
Poikkis tietysti intisssä ja ap rikas perijätär jossain miljoonaduunissa. Vai mitä?
Mä myös avoliitossa maksoin kaiken. Mies sanoi ettei ole rahaa vaikka oli samat tulot. Ei edes avannut laskuja.
Ex-mies.
Ei ole, mutta neuvoisin ettet maksa tavaroita joita poikaystäväsi käyttää. Maksat vain omat ostoksesi.